Vi lajjar


Köpte ju en sån här gammal hederlig snurrfnurr till
Milo häromdagen. Vi testade den samma dag....


Det blev en hit kan jag meddela. Jag fick snurra för
glatta livet och Milo hämtade ringarna.


Sen köpte vi även såpbubblor och så en ny liten bil,
en porsche. Milobebis säger POSSE, men bara att
han nämner bilarna vid bilmärke är lite roligt.


Bubblorna....


Kunde knappt sluta själv... det är skitkul med bubblor.


Sen måste jag ju visa att Milobebis vuxit så mycket. Han kan numera
trycka på hissknappen alldeles själv!


O så vill man gärna hjälpa till med dörren.


Min älskade unge står och tittar på sin mamma som
alltis ska ha den där jäkla telefonen framme och fota
allt. SUCK ser det ut som att han tänker.....


Vad mysigt det är med 2 åringar. Det är en jättemysig ålder tycker jag. Man har en helt annan kontakt nu och hans personlighet börjar lysa igenom på riktigt. Man kan nästan börja diskutera saker, på bebisnivå, men ändå. Det händer så mycket nu med Milo. Han utvecklar talet bättre och bättre. Förstår saker på ett helt annat sätt så numera kan man ju faktiskt förklara VARFÖR man inte får göra massa saker. Att saker kan vara FARLIGT och att man kan RAMLA. Lättare att nå fram. Jag tror att det var lättare med vällingstoppet nattetid just för att man kunde säga att han itne skulle få nån välling. Hade det varit en liten fjuttbebis så hade han väl legat där och undrat vafan som hände med morsan och farsan som typ tappa skallen pch slutade ge den där vällingen. Milo tycker förmodligen oxå så men han har förstått NEJ:et.... och det FUNKAR fortfarande. Han sover på nättern! Härligt ♥


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Gullig han är er lille son :-) Låter som en myspysig ålder!



HÄÄÄRLIGT att han sover bra, måste ha blivit ett helt annorlunda liv till det bättre för er alla. Så jättejobbigt att inte få ordentligt med sömn!!!



Ha en fin första maj

KRAMAR

2011-05-01 @ 13:14:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback