@ WORK


Var på morgonen och köpte mig 4 nya muggar till
jobbet. 5 kr på ICA Maxi, ser goda ut att dricka ur!


Dessutom var mitt kaffe på extrapris. 2 för 55 kr på
ICA Maxi. Godaste kaffet i stada, helt klart!


Och här sitter jag nu, på mitt mysiga kontor som jag
bara stortrivs i!


Jag var så ivrig att få in ett inlägg denna morgon så
jag hann inte ens ta av mig sjalen! :)


Ja men se gomorron! Det är torsdag och veckan har rusat fram. Den är ju bara 4 dagar lång så det kan ju vara en av orsakerna. Dock så jobbar jag på lördag oxå så 5 dagar för min del. Ska bli så skoj att återigen få göra en vacker brud. Kommer givetvis att visa bilder!

Idag så har jag en hel del att göra. Dels är jag här på kontoret och färdigställer lite. Det är en del beställningar som ska till sina nya hem idag, sen ska jag göra lite textningsjobb oxå. Trottoarpratare som ska få lite texter på sig. DET är SKITKUL verkligen!

Ikväll ska husbandet iväg på en grej, det är lite hemligt så jag kan inte prata om det. IFALL nu nån som det berör läser härinne. Jag har många läsare nuförtiden så man kan inte riktigt veta, tar det säkra före det osäkra. Berättar såklart sen.... Så det blir Milo och jag som har lite myskväll ikväll. Jag tror att vi börjar med att ta ut lastbilen och leker lite i sandlådan. Sen fikar vi även på gården, det tycker Milo är mysigt.

Men nu jobbar vi.... har ett amazing tips på makeup sen som jag tänkte dela med mig av senare.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad har du för snygg vägg(?) bakom dig?

Nyfiken :)

2011-04-29 @ 12:46:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: emelie

dricker också classic kaffe och inget annat :)

2011-04-29 @ 20:07:11
URL: http://emeliemaria.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback