Shopping


2 vagnar KNÖKFULLA. Nya IKEA i Västerås levererade om man säger
så! 40 000 kv av inredning, LOVE IT! äMan hittade det man letade efter....


Efter shoppingrundan blev det en latte och ett stort glas vatten. Dricker
alltid vatten med mitt kaffe!


Kul slogan tycker jag! Det är numera Europas största IKEA. 20 min.
från oss bara.


Väl hemma avnjöts glass på torget. Solen gassade så himla härligt.
Jag satte mig och blundade mot solen och kände hur det värmde.


En söt liten Milo som står och tittar på allt runt omkring. Han myser
nog lika mycket som vi göra av sol och värme.


Baby och jag myser i solen. Det här behöver vi min
älskling! Sol, värme och närhet.


Efter torget åkte vi till min mamma och pappa. Här
sitter jag och fortsätter njuta av solen. Ååååh.....


Å så sötisen oxå då! Han som sov en hel natt inatt.


Ok, det är en hängig Nina här bakom skärmen. Jag har haft ont i en körtel i halsen sen igår, typ på utsidan. Nu känner jag att det börjar gå upp mot örat och att jag känner mig hängig. Tung i huvudet och så. Kanske inte konstigt om man blir sjuk nu när hela ungaskaran varit sjuka i omgångar.

Jag har jobbat på mitt kontor hela dagen idag. Fingrarna värker av allt skruvande. Man ska ju sätta ihop allt skit man köper oxå. Det är sånt man inte tänker på när man laddar bilen full. Jag hann inte klart idag dåra... men fortsätter på måndag och hoppas att jag blir helt klar i slutet av nästa vecka. Inte tog jag nån bild heller, timmarna bara flög fram och huxflux var det dax att hämta Milo. Jag bjuckar på bilder nästa vecka när det blir helt klart. Det ser ut som det ska bli finfint det där.

Imorgon väntar jobb, ska sminka lite på en musikvideo, så ikväll blir det en lugn skön kväll med lite gott att äta, en stor IPREN och mysbyxor och dricka varmt the så jag kurerar mig och blir frisk och inte tvärtom, sjuk! Igår var jag och provsminkade en tjej som ska gifta sig på valborgsmässoafton. Hon blev så himla fin. Jag kommer givetvis att ta bilder på självaste bröllopsdagen då jag ska göra henne fin. Älskar bröllopssminkningar, det är så mycket lycka över den dagen och jag är så glad att jag får vara en liten del av den stora dagen för  blivande fruar. :)

Nähä, nu ska jag nog ta på mig myskläderna och plocka undan lite. Sen kommer husis hem och då är det handling på agendan, ska oxå leverera en poster. Sen tar jag kväll hörrni.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Farligt nära ;)

Jag var på Ikea igår men inte Europas största....

2011-04-18 @ 14:40:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback