Sminktips!


Ok, jag flikar in ett tips såhär mitt i påskaftonskvällen. En produkt som i varje fall inte jag kan vara utan. Det här är ett måste i sminkväskan!

Hi tech lighter är en slags krämögonskugga. Jag använder oftast denna som en primer under min ögonskugga. När jag har denna under så sitter sminkningen som berget. Viktigt att tänka på är att inte ha på för mycket för då får man den där berömda ögonskuggsranden i vecket på ögonlocket. BIG NO NO!!! Somnar jag med smink på mig (BLÄ, men som igår när jag inte orkade när jag kom hem) så sitter sminket som det gjorde när jag la den kvällen innan, det är HELT SANT! Denna används oxå som lighter under ögonbrynet. Jag har den i färgen PLATINA. Den är typ silvervit. Den finns i fler färger om man skulle vilja ha det. Mitt nästa inköp kommer att bli en i en guldig ton. CLEO heter den färgen. Du kan oxå med fördel använda den som en slags highlighter på kindbenen, högt upp på kindbenen så får du en häftig effekt som ger ett rejält lyft och fin lyster. Du kan oxå använda den som rouge, färgen ORION, BIG BANG eller APOLLO skulle jag nog välja. Älskar rouge som går åt det lite oranga hållet.

En superbra produkt med många användningsområden, så detta är ett hett tips!! Du kan titta på färgerna lite närmare-------------> här!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback