Skitfilm och äntligen träffa vänner!


Igår eftermiddag stod jag inte ut med mitt hår mer.
Jag slängde i en färg, den jag brukar använda.
Egentligen ska jag gå till min frissa men jag får väl
göra det sen, nu har jag skjutit upp det en stund till!


Milobebis lekte med en utav sina nya monstertrucks
under tiden. Han tittade lite konsigt på sin mamma
när hon satt där som teskedsgumman med klegg i
håret!


Det färdiga resultatet. Syns lite dåligt men ändå. Det
är mer mörkrött såhär i början. Här sitter vi i bilen
och är på väg till Hans & Madde för en grillkväll igår.


Idag har vi varit på Theddes skola som hade ÖPPET
HUS. Började med lite underhållning som musik-
klassen höll. Sen var det 2 lektioner på det.

God eftermiddag hörrni! Över ett dygn sen man blogga. Det händer inte ofta minsann ;). Jaha, jag känner mig lite under isen idag. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller bara är lite vårtrött och hängig. Har i alla fall hunnit med ett ÖPPET HUS på Theddes skola. Jag och Theddes pappa fick ett MVG betyg på hur vi skötte oss som föräldrar under denna dag. Thedde var nog rädd för att jag skulle snacka för mycket. Jag höll min käft jag eftersom jag vet att det inte uppskattas med pladdriga morsor bland pubbeungar. Jag vet ju själv hur man var!? :) Minns ni hur man kunde skämmas över så små patetiska saker?! Idag skrattar man ju åt hur puckad man verkligen var... Det kommer pubbeungarna göra när dom växer upp oxå. Det gäller bara att komma ihåg allt sånt tills dom blir stora så man kan återberätta sånt här! :)

Nu har vi precis kikat på en film under tiden Milobebis sov. "Beyond 7:th street" tror jag den hette. Skit i och titta på den är mitt råd. Vilket jäääääävla skitslut. HATAR skitslut... det är verkligen vedervärdigt att ha tittat på en hel lång film och sen slutar det typ "skägget i brevlådan" style. Eller "sålt smöret och tappat pengarna" type of movie. Skit skit skit vad besviken jag blev. BLÄÄÄÄ!

Ikväll ska vi ÄNTLIGEN få träffa våra kompisar Maria & Gustav och deras lilla Noel. Maria är en av mina absolut bästa vänner. Vi ses tyvärr alldeles för sällan och det kan göra att jag saknar henne så jag nästan blir ledsen emellanåt. Nu har det gått jättelång tid sen vi sågs men så till idag lyckades vi få ihop det. Vi ska packa bilen med övernattningsprylar eftersom ingen av oss vill köra hem de 3 milen det är hem inatt. Då kan vi alla dricka lite vin oxå vilket bara gör det lite extra trevligt. Noel är 11 månader äldre än Milo och har precis samma intressen som vår Milobebis har. BILAR, TRAKTORER och LASTBILAR. Kan inte bli annat än klockrent!

HEPP.... nu vaknade Milobebis. Nu är det dax att klä på honom och avnjuta en lunch på stan. Lördagslyx minsann. Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu eftersom jag känner som jag gör, lite mat i magen kanske gör susen. Vi hoppas på det!

Ha en fin lördag alla!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback