Romantic & Chic


Jaha, nu har jag såklart varit inne och tittat lite sommarkläder igen. Ååååh..... man vill ju ha allt
som vanligt. Sen kan jag inte hjälpa att jag gillar H&M, billigt och bra!


LÄNGTAR TILL:

* Varma morgnar..... runt 17 grader redan när man vaknar.
* Stranden idag?
* Grilla och sitta ute sent in på natten utan kofta och bara i linne och jeans.
* Fåglarna kvittrar från 3 på morgonen.
* Milo i shorts och linne.
* Jag i allt ovan! :)
* Tony i solglajjer, avlsappnad i shorts och linne med en bärs. GRRR.
* Thedde & Elliot solblekta med bruna ryggar.
* Solbränd hud.... inte bränd men solad.
* Fräknar
* En kall dusch efter solandet på stranden.

Längtar....

Kommentarer
Postat av: Ida

I love HM! Det är farligt. Har konto där och kan handla fastän jag inte har pengar.. faaarligt.. men ett nödvändigt ont? ^^ Haha!



sv; Åh, min karl är också störst ner mot Tyskland och sådär. Europa, hej hej! Fast han spelar lite för mycket (?), och det blir bara mer, vi började träffas i höstas och precis då stack de iväg på en 7-veckorsturné... yay.. och det kommer kännas ÄNNU VÄRRE nästa gång eftersom vi (mest jag) kommer vara ÄNNU saknigare. Jag måste hitta nåt skitviktigt och kul att göra så jag inte sitter hemma och tycker synd om mig själv, haha! Men jag har inga baaarn! ; D



Kramis!

2011-04-19 @ 12:41:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: ulrica

Skorna och brillorna tar jag direkt :).. fasiken så snygga!!

2011-04-20 @ 09:22:05
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback