Omröstningen!


Vad kul att ni var så många som valde att klicka på någon
av rutorna i min omröstning jag hade på bloggen för ca 1
vecka sen!


Såhär ser det ut just nu! Jag kommer att ha den lilla rutan tll höger i menyn kvar
under den här dagen för att ta bort den imorgon. Så känner du annorlunda klickar
du bara i den....


Jättekul att ni tyckt och tänkt lite. Det hjälper en ju lite att forma bloggen, helt klart. Sen är det ju min blogg och jag skriver det jag känner för men ska inte sticka under stol med att man såklart blir påverkad. Jag vill ju ändå att ni som läser härinne ska trivas. SÅ är det ju.

På första plats med 14% av rösterna hamnade Niiinis Tyck & Tänk.
Hahaha, kul att ni är många som gillar mina urflippade inlägg jag brukar kunna slänga mig med härinne. Jag kommer givetvis att fortsätta med dom och det är faktiskt dom inläggen som är JAG på riktigt. Det är då jag bara låter fingrarna fladdra över tangenterna och låter min hjärna bara få ur sig. :) Brukar ju sluta som dom gör dom inläggen oxå :)

På andra plats med 13 % av rösterna kom Make up.
Ok, här inser jag att jag ju varit jäkligt dålig med det på bloggen. Jag är ju för fasicken utbildad och har ett stort eget intresse så varför har jag inte delgett er det här på bloggen kan man ju undra?! Vet faktiskt inte. Tror att det naturligt kommer att bli mer och mer av den varan nu när jag tagit in detta i mitt företag. Det känns underbart att ha tagit upp sminkandet igen. Verkligen. Så det kommer ni se mer av på bloggen fr o m nu!

På tredje plats med 12 % av rösterna kom Nindigos ROOM alster. Ämen, nu blev jag ju helt glad i hjärtat. Ja, att ni vill se mer av sånt på bloggen. Fan vad kul. Det kommer ni ju givetvis att få göra då jag har detta i mitt företag oxå. På den nya hemsidan (som jag jobbar med) kommer det att finnas en webshop vilket är helt nytt. Längtar till jag får öppna den där sidan nu. Jag kommer att dela med mig av mer bilder på mina alster och alla nyheter jag planerar att göra.

På fjärde plats med 11 % av rösterna kom LCHF/viktminskning.
Det var ju tur att det faktiskt är några som vill höra om det här på bloggen. Det är ju en stor del av mitt liv så det hade kanske vart lite trist om det hamnat sist eller nåt! :) Det kommer ju givetvis fortsätta vara en stor del av min blogg då jag långt ifrån är klar med min viktminskning.

TACK för alla röster hörrni! Ni är guld värda allihop. Fortsätt gärna att kommentera här inne, jag blir glad i hjärtat av ALLA kommentarer ska ni veta!

Puss // Nina

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara säga att du nu har chansen att bli dagens blogg och du länkas inför mina 300-700 unika besökare/dag så passa på att anmäla dig, drar en vinnare i kväll:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_03.html

2011-04-04 @ 19:00:08
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Tindra

Hej kolla in min blogg jag har veckans blogg där du kan bli veckans blogg den ä'r avslutad på söndag:)

2011-04-04 @ 19:06:31
URL: http://tindraalmgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback