I´m broken


Ok, jag är heeeeeel trasig. Jag tror att ett tåg mörchat över mig inatt och lämnat kvar endast en liten blöt fläck som liknar Nina. Jag har ont överallt och jag är dessutom skadad.... men jag kallar mig THE WALL! :))))

....oh herreminjeeeeeeee vilken träning! Jag har ett svullet stukat finger, jag har 3 blodutgjutelser på mina händer, jag har säkert över 20 blåmärken på min överkropp. MEN KUL VAR DET!!! Det känns på riktigt som att dra tillbaka klockan 10 år när man står där på planen. När man dessutom ser tjejer som man hade med sig på den tiden så kan man inte bli annat än lycklig! :) Är det såhär man ska göra för att känna sig yngre så ska jag nog börja köra innebandy igen! ;)

Baksidan är väl att man gör sig lite illa. Antar att man kanske inte är lika tålig som otränad. För innebandy och mina promenader och min styrketräning är ljusår ifrån varandra. Innebandy ger mig ont djupt inne i kroppen, i muskler man inte ens trodde man hade. Igår fick jag en smäll på ett finger så nu är det svullet så jag inte kan ha min ring där. Sen har jag 3 blodutgjutelser i händerna av hårda skott, jag kör inte med hanskar.... det är det bara fegisar som gör! :) Jag känner mig inte säker med handskar, därför kör jag utan. När jag målvaktstränar andra så säger jag alltid åt dom att sluta med hanskar, du måste ha kontakt med bollen. Så är det. Sen dessa väldigt smickrande blåmärken. Herregud, ska ta bild sen så ni får se hur det ser ut. :)

MEN KUUUUUUUUUUUL ÄR DET som sagt och värt lite svullna fingrar och blåmärken.

Nu jobba lite här, sen till verkstan... wiieeeee!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback