5 saker om mig


5 saker ni kanske inte visste om mig......

1) När jag tycker om väldigt mycket... så nyper jag ganska så hårt.
Bebislår har nog fått känna på mina nyp många gånger, sen biter jag ihop tänderna så det knastrar. Ungarna har gett mig många undrande blickar genom åren men jag kan bara inte hjälpa det.

2) Jag ryser av välbehag när jag får stå och titta när någon slår in paket, det måste gå sakta och metodiskt till, då är det på håret att jag somnar. Om det däremot är nån som hastar igen ett paket så blir jag lite sur för att jag går miste om min mysiga stund.

3) Jag är superduper kittlig på mina knän, jag skriker verkligen rakt ut om nån tar mig där! kan bero på att jag uppvuxen med en pappa som tyckte hästbett var jättekul!

4) Jag kan bli rysligt sur om vi inte plockar fram mysfrukost på lördagar, det kan gå ut över alla. Lördagar = lång mysig fruskot med ALLT på bordet.

5) Jag tror på allt övernaturligt. På ett liv efter detta och att det finns en andra sidan. Jag är helt övertygad och den som inte är det försöker jag alltid få på andra tankar. Jag jobbar på att skita i det... det blir så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Gillar verkligen bilden på dig..jättefin!



Kram M

2011-04-27 @ 14:58:37
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Maddehjärtat då.... TACK <3

2011-04-27 @ 15:26:04
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: husbandet

Fast testar man det med knäna så dör man rakt upp o ner ! :)

2011-04-28 @ 08:53:30
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ooooh yes baby, dont even think about it!

2011-04-28 @ 12:59:04
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback