SUNDAY PICS



TRUCK-RUN



Topp 3 leksak.... BUSSEN. Den leker man oxå bäst med genom
att ligga just såhär! Sen drar man den fram och tillbaka!



Sytrådsspole. Japp, den går att få en jäkla snurr på.... kul som
tusan. Mycket roligare än man tror faktiskt tycker t.o.m jag! :)



Ute hos mormor och morfar.... bästa som finns. Sitta i mitten
och läsa bok.....



.....käka glass...........



.....äta russin.....



Sen blev det lite finsk efterrätt. Klapp gröt kallas det, syrligt
och faktiskt väldigt gott!

Recept:

Ingredienser
1l Vatten
5 dl Lingon
2 dl socker
1,5 dl mannagryn
1 tsk vaniljsocker

--------------------------------------------------------------------------------
Tillagning
koka vatten och lingon och socker i 15 min, sila det. häll saften tillbaka i kastrullen, vispa ner mannagrynen och låt det koka ca 6-8 min. låt svalna, vispa ner vaniljsocker och vispa det lufftigt så det blir rosa aktigt.
Serveras kallt med mjölk och socker på, eller med vispgrädde.




Här satt min kille i flera timmar. Installationen gick sådär, visade sig
att Telia hade nåt jäkla tjall på trådarna så det gick inte så bra. Men
han var tapper.... min man.....



Några färdigmålade stjärnor blev det oxå dåra!


God söndag kväll mina puppor! Nuså har dagen gått och vi åstadkom det vi skulle.

Vi började med..... jamen gissa vad???? .................................................... JAPP, springa lite efter lastbilen förstås, vad annars??

Sen vidare ut på landet till mor och far. Installationen gick åt fanders men mitt målande gick bra. Lite hög blev jag men det vara bara trevligt! :) Nu är det bara självaste kvällen kvar på söndagen och imorgon har vi då återigen måndag. Helgen har som vanligt rusat fram och snart är det jul! Jamen på riktigt, vi hinner ju för fasen inte mer än ojja oss över hur fort hösten kom så står vi här och hänger upp julstjärnor. Men... jag som älskar julen tycker bara att det ska bli trevligt faktiskt..... (med risk att få gängspö av alla som läser min blogg ) :).

Nu väntar soffan på mig, och jag på den! Sov gott hörrni.... ♥ Puss


Kommentarer
Postat av: Madde K

Måste bara säga att Milo är ju så söööt att man bara dör, världens underbaraste kinder. Man vill ju bara pussa på dem :)



Kram M

2010-09-05 @ 21:49:31
URL: http://http//4aifamiljen.blogspot.com
Postat av: Nina

Hihi... gulle dig! Jaaa... jag är galen i hans kinder och skulle vilja att han alltid får behålla dom! :)



KRAM

2010-09-06 @ 20:57:45
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Nina

Suck, kommer fortfarande inte in på din blogg Madde K!!! :(

2010-09-06 @ 20:58:24
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Madde K

Inte? Undra varför. Jag provade URL länken jag med och kommer inte heller in..ska kolla på det :)

2010-09-07 @ 12:09:53
Postat av: emma larsson

Jag vill som sagt beställa en stjärna med kärlek på :D!

2010-09-08 @ 17:17:08
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback