LÖRDAG smakar GOTT!



 



Godmorgon LÖRDAG! Dagens morgonpromenad avklarad. Friskt ute
kan jag lova, 5 grader varmt och jag glömde mössan! Isande huvud
och kalla armar som gjorde att jag nästan fick springa för att hålla
mig varm!

Härliga helg du är häääär! Det har varit en utmattande vecka för mig på många sätt, jag går inte in på det mer än så. Sjuk vet ni ju i alla fall att jag varit. Idag kände jag dock att jag ska ta tag i mitt promenerande igen. Ut tidigt.... dvs kl 06.55 gick vi utanför dörren. 5 + ute och det kändes som hösten hade greppat taget om vårt land på riktigt. Nu vet jag ju att det ska bli fint veckan som kommer, skönt det. Jag är beredd på höst men en bonus-sommar vecka är sååå välkommen!

Nu har jag lite att ta tag i. Bl a så ska jag införa promenaderna som sagt. Ni anar inte hur mycket bättre man mår av att promenera varje dag. Jag märker en stor skillnad när jag INTE gör det. Jag menar rent själsligt. Lättare att bli deppig och känna att det mesta suger när man inte ser till att få den här dagliga motionen, bonus är om det sker utomhus oxå. Sen vet ni ju... efter den 19;e gången är det en vana. Så nu har jag 18 ggr kvar sen så!! :)

Jaha, vad händer idag då? Det blir en skön ledig dag som sagt. Husbandet ska installera en ny dator hemma hos pappa och mamma, det är det enda planerade! Lördag när det är som bäst! NJUT!! ♥

Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback