Kvalitétstid med mellansonen i form av pas...

img_0016 (MMS)

Kvalitétstid med mellansonen i form av pastasallad på hans favvohak. Själv drack jag the, chai the. Vaknade inatt av troligt kristallsjuke anfall. Hela världen snurrar, sjukt obehagligt! Får se om det blir lika kortvarigt som sist, över på ett par dagar. Har ändå fått ihop en trevlig dag med Elliot. Vi hann med lite shopping, fika/äta, kolla tvillingloppis. Hittade inte det jag sökte.... En BOBBY CAR. Vill helst slippa betala 600 spänn för en sån som dom kostar nya. Husbandet har vart med Milo på fotboll, snacka om lyx att gå på stan utan barnvagn?!? Känns som nåt fattas hela tiden dock... Nu äta lunch, ikväll ska jag på födelsedagsmiddag och husbandet på fotbollsavslutning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst känns det konstigt att gå på stan utan barnvagn?

Man har liksom inget att hålla i...... Känns "naket" på något sätt.

2010-09-25 @ 19:44:09
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback