APPAR



Godmorgon puppets! Det är är Tony, bilden är tagen
1974. Ja om nu inte Tony var 29 år så skulle det kunna
vara sant. HAHAHA, ni må tro att jag garvat åt den
appen jag har i min iPhone.

Att bero på appar i mobilen, herreminjeee vilka grejer det faktiskt finns. Det är helt sjukt. Igår laddade jag hem 6 appar. Kattljud app, tradera app, stegräknar app (med kaloriförbrännar räknare och sträcka mätare), frisyrbytar app (se ovan), chat app, foto app (som gör att man kan förstärka vissa färger.

Det är helt galet hur mycket det finns! Man kan fasen ha en app för allt här i världen. Många är helt onödiga men vafan gör det?! Det är ju kul ju... och det flesta är gratis. Jag ska ladda hem en Nike app som har med jogging att göra. Men det får bli sen när jag joggat ett tag och kommit in i ett stim och vill börja räkna tid, sträckor osv.

Vet ni nån bra användbar app så tipsa mig gärna?!


Kommentarer
Postat av: Anna

froggyjump är sjukt kul! Fick min iphone igår så är helt ny på allt men hunnit testa några appar :D Skype appen är suverän med..



tipsa gärna du med om du vet några fler roliga :D

2010-12-08 @ 19:21:19
URL: http://fundersam.devote.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback