Tony fyller snart 30 år! 4 dagar kvar!









TUMMEN UPP! Snart fyller jag 30!!!

Ja ni må trrrrrro att planeringen är i full gång. Husbandet Tony fyller 30 på fredag. Den 8/10 blir han 30 hela år!!! ÄNTLIGEN kan jag nästan känna. Skönt att han är på rätt sida om strecket. Idag kommer inbjudningarna till 30 årsfesten gå ut. Nu har vi spikat det mesta och kan därmed skicka inbjudningarna.

TÄNK, när vi träffades var han en liten pojke med häng på brallan och kepa. Idag är han en farsa med hår på bröstet och lite mer bekymmersrynkor. (Vem får inte det med mig..... :)) Tiden går så sjukt fort. Jag minns min egen 30 årsskiva men den känns jäkligt längesen. Hmrph, det ÄR den oxå. Det är 8 år sen. Man får bara inte tänka på åldern som en siffra för då kan det lätt bli lite bisarrt.

* När jag fyllde 13 år och fick min mens var husbandet 5 år. Gick hos dagmamman och kunde knappt prata.  
* När jag flyttade hemifrån i 16 årsålder blev husbandet 8 år och en stolt 2:a i skolan. Inget etta plättare längre!
* När jag fyllde 18 år och fick mitt körkort fyllde husbandet 10 år och började 4:an i mellanstadiet.
* När jag fyllde 20 år och gick på bolaget blev husbandet 12 år och hade inte ens kommit i puberteten.
* När jag fick mitt första barn i 24 årsåldern hade husbandet som 16 åring fått köra moppe i ett helt år.

Ja ni förstår vad jag menar va? Det är tur att den skillanden idag inte är och känns så stor som den skulle gjort då. Som att jag tänker att den Thedde ska gifta sig med i framtiden idag är 22 år. Eller att Elliots blivande är 20 år fyllda. BRRRRRRR.... Men inget konstigt som sagt om 10 år! TUR DET!!

Ja, denna veckan går i planeringens tecken. Det ska planeras för fredag då våra familjer kommer och firar husbandet. Det ska planeras för 30 årsfesten oxå. Sen ska jag försöka vara en förträfflig fru hela veckan fast jag tampas med PMS.

Hurra för Tony hela veckan!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hurra hurra :D



8 års ålderskillnad när man är "vuxen" är inte så betydelsebar som den är när man är "liten", tur det ;)

2010-10-04 @ 08:03:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Kärleken har ingen ålder, det finns inga gränser i kärlek. Glad för eran skull <3

2010-10-04 @ 14:16:24
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback