Toapapper...MUMS!!!



Toapapper är jäkligt kul, och sen är det gott oxå. Riktigt gott! Det
går att göra så roliga saker med toapapper. T ex såna här saker,
morsan blir tvärnöjd! :)

Halli hallå dagboken. Här är jag. Herreguuuuud så hektiskt allt varit dessa 2 dagar. Känns som jag har 700 järn i elden och lite deadlines på det mesta dessutom. Kände dock att jag måste "ta hand" om bloggen lite. Jag saknar den ju när jag inte är här och finurlar om ditten och datten. Husbandet lyser med sin bloggfrånvaro och jag undrar om han kanske har lika mycket och göra som jag? Jo... det har han. Sen när vi inte har mycket och göra så lägger vi oss i varsitt soffhörn och somnar till TV:n. Hello LOVELIFE?! Var ääääär duuuuuu?

Ja men jag måste ju snacka om det här med toapapper och Milo. Alltså, han är HELT GALEN i toapapper. Dels är det himla kul och göra såhär som ovan. Det händer minst ett par gånger i veckan. Sen till det som är lite speciellt med vårt gossebarn. Han äter toapapper. Han drar små bitar som han sen går och tuggar på. Jag har inte riktigt fattat om det är själva tuggandet som är najs eller om han tycker att det är gott och vill svälja det. Nu har han fattat att han inte får tugga toapapper så nu gömmer han sig. Sen kommer jag på honom och ber honom spotta ut pappret. Det gör han, sen flinar han typ som: "Hihi... jag tugga lite på mitt favvopapper jag fast jag inte får..." vilken knäppis va?! :)

Ja ja, mer då?

* Jag promenerar VARJE MORGON i minst 45 minuter, brukar bli runt 1 timme för det mesta! Vågen börjar le snällt mot mig igen! Jag är glad för det men tänker inte hetsbanta och vara stenhård mot mig själv. Jag kör på med LCHF med modifikation..... "Fuska lite då och då så mår du bra" modifikationen!

* Snart är det jul och jag ba ÄLSKART!

* Ska ta tag i Milos rum nu oxå. Energinivån är på topp så då är det bara o köra järnet. Väntar på att husbandet ska spackla hela rummet sen kan jag sätta tänderna i det på riktigt. Ni får självklart hänga med i förändringen.

* Låter helt sjukt att ha det i samma inlägg men vi kikar faktiskt efter nytt boende. Dock så sker renoveringen här ändå då hyresvärden kostat på tapeter och allt så då gör jag ju självklart klart jobbet. Dock så kikar vi runt och tror att det dröjer innan vi hittar nåt. Vi bor DYRT här och vill ha det billigare helt enkelt... så är det med det.

Ja, där hade vi en liten allmän uppdatering. Nu ska jag hoppa upp i soffan bredvid min godluktande make, tänkte tipsa om den parfymen imorn! Aaaah, den är så ljuvlig och jag blir alldeles till mig av den. Sånt gillar vi tjejer, visste? Milobebis är lite för pigg för att nattas än så det får bli strax innan Greys börjar. FASEN vad bra det är..... vill absolut inte missa!

HEPP puppor! Nu kvällkvistmys.... puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback