Söndag när det är som mysigast!






Vad passar inte bättre en sån här dag än lite höstmys på bloggen.
Dessa bilder är alla knäppta av Elliot. Det är sällan man får så vackra
bilder av naturen som när det är höst!

Husbandets inlägg verkar dröja, han har haft lite att stå i men ikväll ska han få till det tror jag. Jag är helt spänd ju... :)

Så, nu har vi precis avnjutit en söndagslunch med min mamma och pappa. Det blev hemrullade köttbullar, potatis (inte för mig), sallad, smörgåsgurka, svart vinbärs gelé och gräddsås. MUMMA. Till detta har det även njutits utav ett glas rött. Det här är söndag när det är som bäst. Samtidigt så tvättas det lite i tvättstugan.

Nu ska mormor och morfar få sova middag med Milobebis så förbereder vi lite fika med bullar och mums till det. Tänk att jag äntligen lärt mig att tycka om söndagar. Att det tog hela 38 år innan man lärde sig att söndagar ju är ljuvliga. Det är ett annat lugn än det är t ex på lördagar. Söndagar är en dag då vi bara ÄR. Inte gör nåt direkt utan lullar omkring, skrotar och filosoferar.

Vad gör ni på söndagar?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback