Söndagen i bilder



Svärfar och husbandet bytte däcken. Nu ska det ju bli 10 + i slutet
av veckan. Men nu har vi gjort det i alla fall, det känns tryggare!



Filosofering i trädgården...



....sen stod han och beundrade husbilen. Han ÄLSKAR husbilen!



Klara, färgiga...... GÅ.....



.....off he goes!!!

Nuså sover vår lilla Milobebis i sin vagn på altanen. Han har en sån hemsk hosta idag. Krupphosta. Han får ju det så fort det är lite förkylningar i rörelse. Inatt hostade han så han kräktes flera gånger, idag har han oxå gjort det. Det brukar hålla i sig 1 dag med den här hemska "pang" hostan som jag brukar kalla den. Sen släpper det på imorn och blir slemmigare så han får upp nåt, då brukar det oxå börja avta. Så brukar det vara, hoppas det blir så denna gången oxå. Tråkigt bara just idag när vi ska ha massa gäster ikväll! :(

Det blir Elliots farfar och farmor, sen kommer även hans kusiner med sin mamma och pappa. Sen blir det ju självklart låtsas farfar och farmor och alla låtsasfarbröder med familjer som kommer. Sen mormor och morfar och moster och hennes kille. Ja, det blir ett helt gäng, det är som det brukar när de stora grabbarna fyller år. Den moderna familjen. Jag tycker bara att det är HÄRLIGT! Det är så det ska vara när barn fyller år. Massor av folk som kommer och firar det hela. I den här åldern har man inte kalas på samma sätt som när de var mindre. Då var det ju fiskdamm, skattjakt och hela kittet! Ganska skönt att jag får vila ifrån det ett tag nu. Ja tills Milobebis blir äldre.

Nu måste jag börja baka, jag har skjutit på det hela tiden. T.o.m strukit färg på Milobebis säng 2 ggr. Nu kommer jag inte undan mer bara, have to do it NOW!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback