Slit & släp





3 golvljusstakar, 45 cm 60 cm och 75 cm höga. Sen en väggljusstake med lite tänkvärda ord på. Detta är lite av det som blev klart i tomteverkstaden idag, jag kom hem för en timme sen. En hård dag idag, jag har jobbat hela långa dagen. Lyllos mig... men husbandet hade lagat maten tills jag kom hem.

Sweeet jesus, jag är så trött så jag går på knäna känns det som. Jag har svårt att hålla ögonen öppna. Det värker lite i hela kroppen och jag känner att denna dag varit krävande. DOCK så är jag så nöjd nu när jag hunnit klart nästan allt. Imorgon är det leverans. Har några småsaker kvar att fixa, sen är det dax att ta tag i nästa bit.

Har precis ätit köttbullar med blomkålsmos. Allvarligt, det var så JÄÄÄÄKLA gott. NI måste testa om ni inte redan har gjort det. Till det så blev det kokt broccoli och ett litet glas rött. MUMMA. Nu är jag smällröd i hela fejjan och stupar väl rakt över laptopen här snart.

Imorgon tänkte jag berätta om ett mejl jag fått. Det är TV produktions bolaget MASTIFF som kontaktat mig angående ett TV program som ska sändas i vår. Det är säkert fler som fått samma mejl... men lite kul att man blir tillfrågad. Det är andra gången jag blivit tillfrågad om en liknande grej. Hihiiiii.... kul kul, men jag tror jag är för feg. Husbandet sa blankt NEJ, berättar mer om varför imorn! :)))

Ha en skön kväll, och skåla med mig i cybervärlden om du oxå hällt upp ett gott glas vin! ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback