Rockabilly = jag! 3 dagar kvar....



Wohooooo....loook at me?!!

HAHAHAHA, så... nu har jag skrattat åt den här bilden oxå. Jag satt och gjorde en virtuell inbjudan till Tonys fest igår. Snacka om att jag hade roligt. Det var första gången jag gjorde det så det var lite pickel skulle jag vilja säga. Tänkte faktiskt att jag skulle publicera den här på bloggen oxå så ni får se den. :) Det var lite kul när jag skulle klistra in lite huvuden på olika bilder, om man säger såhär. Mitt photoshop arbete är under all kritik med tanke på hur bilderna slutligen blev. HAHAHA... kolla den här t ex. Jaja... samma hudfärg och allt. :/

Temat på 30 årsfesten kommer att vara Rockabilly, därav bilden. :)

Nehe, nu ska jag jobba lite här vid datan. Ha en fin tisdag hörrni, ikväll är det premiär för DHW och Cougar Town. JIPPIIII! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback