Powerwalk.... och 2 dagar kvar!



Bildbeviset. Detta är alltså jag och Thedde kl: 06.00 i morse. Då hade vi avverkat vår morgonpromenad
på 45 minuter. Han ville följa med, helt frivilligt!

Inne snabbt såhär på morgonkulan. Igår kväll sa Thedde att han ville följa med och promenera. WHAT? Självklart sa jag. Väckte honom kvart över fem i morse och så gav vi oss iväg. Jättetrevligt att ha sällis av sin grabb. Det gick över all förväntan, han pinnade på i samma takt som jag och gnällde inte en enda gång. Han ville följa med imorgon oxå! Blir så glad! :) Duktig han är va??

Jaha, idag väntar ett intressant möte för min del, ytterligare ett alltså. Hoppas att det går som jag vill och att detta kommer bli bra för min framtid. Inte mycket blir klart idag men det hela är igång, det är BRA! det handlar såklart om min framtid... det förstår ni va?!

Jaja, idag har jag MASSOR att göra. Åka på mötet som är i en annan stad. Skicka över lite papper som ska tryckas upp. Handla. Baka. Städa. Hämta Milobebis på dagis. Lunchdejta min man. Sen lär det väl bli som igår, jag somnade ifrån DHW och Cougar Town :(, är så trött på kvällarna nu.

Hörs sen igen! :) ♥ (2 dagar kvar till Husbandet fyller 30!)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad mysigt att ha med sig grabben på morgonen sådär o lite imponerande av honom att hänga på så tidigt lär jag säga!

2010-10-06 @ 14:29:27
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nina

Ellerhur, jag är smått i chock. Han pratade om att han ville hänga med imorn oxå . SKITHÄRLIGT!!! :)

2010-10-06 @ 21:00:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback