Har jag hållit nyårslöftena 2010?



Hörrni, jag hade ju ett gäng nyårslöften för 2010 jag skrev förra året
bara 1 dag innan nyårsafton. Nu har jag gått igenom dom för att se vad
jag liksom åstadkommit och klarat av, självklart oxå det jag inte klarat
av. Jag måste säga att jag känner mig nöjd med resultatet.. Det är
faktiskt mycket som jag fixat och hållt. *STOLT*

Här är listan:

NYÅRSLÖFTEN FÖR 2010:

#1) NY LIVSSTIL
Äta bra, komma igång med min träning ordentligt...det ska alltså prioriteras och planeras lite annorlunda framöver. 2010 är året då jag kommer i form!

Kommentar: Ja, om mina promenader är träning så har jag ju varit relativt duktig. Men om träning betyder gymet och pass och sånt så har jag inte kommit igång med det. Komma i form får vi skjuta till 2011.

#2) TÄNKA POSITIVT
Jag ska verkligen försöka vända negativa tankar till det motsatta. Jag ska verkligen verkligen försöka. Jag har läst så mycket om just det här. Vad tankekraften faktiskt kan göra med oss människor.

Kommentar: Här har jag kommit ganska långt. Jag har jobbat mycket med det här och känner att mitt tankesätt faktiskt ändrats en hel del. Jag jobbar fortfarande på det dock...

#3) MÅLMEDVETEN
Jag ska försöka börja tänka mer målmedvetet. Alltså.... verkligen sträva efter saker jag vill uppnå. Inte tänka negativt och tro att det inte går utan målmedvetet sträva efter att lyckas med vad jag än åtar mig.

Kommentar: CHECK. Jag har sagt upp mig och satsar nu helhjärtat på en egen satsning!

#4) AVLSUTA TRÄNINGSJOBBET
Jag har tagit ett ganska stort beslut. Jag ska fr o m nästa säsong inte träna Theddes innebandylag. Jag har funderat på detta, både fram och tillbaka för att till slut känna att beslutet inte var så svårt. Jag är klar nu. Nu måste jag gå vidare och laget behöver in med nya influenser. Det har vart JÄÄTEROLIGT och det kommer vara tufft att lämna grabbarna, men nu kräver annat i mitt liv min tid och det måste få göra det.

Kommentar: CHECK, sagt och gjort.

#5) FOKUS ALSTER
Jag ska fokusera lite mer på mina alster. Jag tänker inte gå in mer på det men jag ska se till att jobba mer på den biten.

Kommentar: CHECK

#6) SPARA UT HÅRET
Ja visst, jag ska spara ut mitt hår till långt!

Kommentar: CHECK, men jag jobbar fortfarande på det.

#7) TA BORT LEVERFLÄCKAR
Jag har några som växer, jag har tagit bort några tidigare men sett att jag har några till som behöver tas bort. Jag skjuter på det här ständigt men nu ska det bli av!

Kommentar: Pratade om det här senast igår, har fortfarande inte gjort det men SKA!

#8) WALK-IN-CLOSET
Javisst.... nu ska den göras klar. Vi har köpt allt dom behövs men det blir aldrig gjort! Det ska göras... PUNKT SLUT!

Kommentar: Ja iom flytten så blev den ju klar, dock inte som jag hade tänkt att det skulle bli men klar blev den.

#9) GÖRA TATTOOS
Jag ska skaffa mig några fler tatueringar. Jag har några klara och några är bara i tankarna än så länge. Det krävs lite tanke bakom tatueringar känner jag. Jag vill att det ska bli bra och nåt man verkligen kan vara jättestolt över.

Kommentar: Ja, det har blivit 1 till efter det här inlägget. Nästa ska göras imorgon. :)

#10) LÄSA MER BÖCKER
Jag lägger ner alldeles för lite tid på detta underbara tidsfördriv. Som ni vet så fick jag Andreas Carlsson´s bok i julklapp, jag har snart läst ut den och jag tycker vekligen det är jättemysigt att försvinna in i bokens värld!

Kommentar: Har inte läst en endaste bok efter Andreas Carlssons bok. SKÄRPNING!!! Ska önska mig nån bok i julklapp tror jag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Året är inte slut än ;)

2010-10-27 @ 07:49:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tycker du har skött dig bra! :)

2010-10-27 @ 08:23:48
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback