Golvljusstakar






Bjuder på bilder på mina golvljusstakar jag tillverkar. Jag gör dom
helt i trä och trycker text efter önskemål, sen kan man ju välja att
inte ha någon text alls.

Måndagen börjar närma sig kväller. Äntligen känner jag nästan så jag får den här dagen avklarad. Ikväll är det dock lite Hollywoodfruar på TV:n om jag nu orkar hålla mig vaken. Det är kul däremot, då får jag sitta och fånle åt allas vår Maria Montazami. :)Jag älskar henne, så är det bara. 

Jaha, idag har jag tillverkat lite beställningar, ni som läser min blogg och beställt av mig kan vänta er era alster denna veckan. Senast onsdag skulle jag tro. Ni är så härliga som gillar mina grejer, jag blir så glad i hela hjärtat. Ni anar inte?!

Nu kommer snart husbandet hem. Jag tänkte brassa i ordning lite mat här snart. Milobebis och jag har haft på oss våra pyjamasar hela dagen idag, jätteskönt och mysigt. Vi har kollat TV, spelat fotboll, ätit, lekt igen, plockat lite och så har jag tittat när Milobebis springer med sin lastbil. Jag har kört "klara-färdiga-kör". Kvällen kommer att tillbringas i soffan tror jag, inga större kraftansträngningar ska göras. Imorn däremot kör jag stenhårt i verkstaden. Man får bara halvslappa en dag, sen är det dax att mosa på igen! :)

Ikväll äter vi snabb kålpudding! Första gången vi provar, får se om det blir gott?!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

AHHH så fint du gör, vad kostar den högsta i vitt? Nu blir jag lite shoppingsugen minsann ;-)



Sicket mys att gå i pyjamas hela dagen, måste provas någon gång för det har jag aldrig gjort ;-)



tack för att du länkade till dopinlägget, skoj att se era bilder...jag längtar till Colins dop :-)



MÅNGA kramisar & trevlig kväll

2010-11-08 @ 20:17:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad duktig du är!! Jag undrar som Anna över priserna på ljusstakarna :-) Supermysiga!

2010-11-08 @ 21:56:50
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

TACK!!! Kika in på min hemsida:

www.nindigosrum.se där står alla priser! :))



KRAM på er

2010-11-09 @ 07:54:56
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Coola!!!

2010-11-11 @ 09:33:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback