Posters


Jättekul att ni verkar gilla mina posters. Jättekul med sådan feed-
back! :) Sånt gör mig vädigt glad! Det är liksom betalningen för att
man sitter och skriver och gör det hela själv.

Ja, det verkar ju finnas några som kanske vill köpa posters, det är ju ett jättebra julklappstips. Om ni vill göra det kan ni väl gå in på min hemsida: www.nindigosrum.se och följa anvisningarna för hur man beställer bara. Har nämligen inte hunnit lägga in dessa ännu då jag håller på att ändra lite med nya bilder och så. Skriv vilken ni vill ha, färg och i vilken storlek bara så fixar jag det.

PRIS:

STOR 64 cm X 46 cm :      175 kr
(Ett hårdare papper på 230 gr i hög kvalité.)

LITEN A4:                         100 kr
(Ett hårt specialpapper i hög kvalité på 300 gr, detta gör att pappret kan stå t ex mot en vägg. Man behöver alltså nödvändigtvis inte ha en ram till.)

Sedan kommer jag oxå att ha papper i en storlek mellan dessa 2.

Dom stora kostar 75 kr att frakta då det måste rullas in i ett emballage så dom inte blir förstörda.
Dom små lägger jag bara i ett stort kuvert så då blir portot 12 kr.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback