Pizzatapeten







Här är den berömda pizzatapeten som jag ju nästan glömde bort att
visa er. Det var såhär det såg ut i Milobebis rum innan jag blev klar
därinne. SNYGGT VA?

Glömde ju nästan visa er dom. Pizzatapeten i Milobebis rum. Jag tror att jag minns när det var inne med just såna här tapeter. Det var på den tiden då allt skulle vara gult och terracotta. Minns ni det? Vi flyttade in i vårt nya hus då som vi byggt och ALLA rum gick i typ terracotta. Hallen i mörk brun med en fetingbård mitt på väggen och terracotta klinker på golvet. Köket i gult med en stor fet fruktbård i mitten. Vardagsrummet var givetvis helt i terracotta. O till det en stor grön soffa! Vårt sovrum gick helt i vinrött. Hajjar ni vad mörkt det var? Det måste ju för fan ha vart kolsvart?!

Brrr, vet ni, jag RYYYYSER! Men det var så det skulle vara då. Innan jag flyttade ur huset så hade jag målat nästan allting i vitt. Det var en sån total omvändning i det huset och blev så himla annorlunda! Den där mörka perioden höll väl sig inte så länge vad jag minns. Det var väl tur det, annars hade vi varit deprimerade hela jäkla bunten!

Nu är det i alla fall så himla ljust och fint i Milos rum. Var ju till IKEA i fredags oxå. Köpte lite fint in dit då oxå. Ska bara komma ihåg att knäppa kort på det så ni får se. Äntligen av med pizzatapeten i alla fall! :)))

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja den kan man väl inte annat än att kalla "pizza-tapet", inte så snygg ;)

2010-11-04 @ 12:38:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback