ROCKABILLY FEST IKVÄLL



Jag börjar med att bjuda på dagens utväxt! :) Ja, den går inte av för
hackor minsann. Ska inom en snart framtid råda bot på det. Men just
nu finns inte tiden. Men lite råttfärgat mörkbrunt som grund kan väl
vara jättefint det?



Det ena långbordet. Det är amerikanska flaggor, 50 tals tjejer på
servetterna och på det lilla underläggen på bordet. Vi äter på papp-
tallrikar och dricker med sugrör. Jag har oxå kittat med en ljusslinga.



Det hela ska ju vara en smula överdrivet, lite kitschigt. Nästan så man
tror att man hamnat på buttericks fast inte. Här en guldklädd vägg med
tjejer på. Har oxå fått låna en postlåda a la american 50 style!



Gamla posters.....



Jag har tillverkat lite prickiga blomster...

Ja sådär ja. Nu har vi då fått till det här hemma. Tror jag. Nu är det bara lite städning kvar och sen den största biten. Jag ska röra i grytorna som en besatt. :) Som vanligt när det nalkas någåt sånt här så får jag dimpen och vaknar halv 3 inatt. Inte sovit sen dess. Milo strulade till halv 4 och sen var hjärnan redan igång och planerade för kvällens fest. Vår trubadur Anders var hit igår och rekade läget för var hans grejer ska stå. Jag har varit på några fester där han spelat och det har varit riktigt bra. Han är väldigt bred i sin musik och bjuder på sig själv. Sånt gillar jag. Behöver ni en trubadur för hemmaspelning eller någon anna större festlighet så tipsar jag om Anders!! Ska ta reda på hans hemside adress så länkar jag sedan!

Outfiten då, jag har 2 att välja på och kan inte riktigt bestämma mig. Har frågat husbandet och han ville inte att det skulle vara så mycket tuttar! :))) Vi får se vad det blir till kvällen? Han ska raka sig en mustasch kvällen till ära och jag dånar nästan av. Hahahaha, kommer jag kunna sluta skratta?! Vi får väl se! Självklart kommer jag att bjuda på bilder här inne sen! Hihi....

Nej, nu måste jag sätta igång. Ha det så fint... ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Wooow vad snyggt du har gjort det, kommer bli en kanoon härlig fest!



Hoppas du kan ta en power nap annars lär det väl bli en tidigt kväll eller ;)



Kram!

2010-11-13 @ 11:12:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nina! du e ju suverän på att fixa festligheter,ni kommer få en kanonkväll!

Partyyyy Oooooon! ☠



GarboKramen ;)

2010-11-13 @ 13:55:02
Postat av: Annas inspiration

Åh vad läckert och fint..



och du..du bär upp dagens utväxt helt FAB!



Kramis

2010-11-13 @ 20:47:22
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback