Onsdagkväll



Jamen va? Jag har struntat i att titta på det här tidigare. Av en händelse hamnade jag framför programmet för nån vecka sen och nu är jag hooked! Det är ju så jäkla bra!

Jag bara ÄLSKAR att han lägger sig i en relationen paren har och tycker och tänker vitt och brett. Ändå är han så himla varm och generös. Sådär kramig på nåt sätt. Jag tycker det här är skitrolig underhållning, men då är ju heller inte mina krav på underhållning så höga ska vi komma ihåg. Jag nöjer mig med 178:onde visningen av ett avsnitt med vänner liksom! Ja ni hör ju, inte direkt nå höga krav...

Nu ska jag snart avsluta här vid datorn, idag har en hel del jobb gjorts. Både här vid datorn och som ni säkert sett så har en del posters gjorts. Jag har oxå flyttat min snickarverkstad idag, det blir nog bra där jag hamnat nu. Elliot var med som bärhjälp och var duktig. Han sover borta inatt (IGEN). Det är spökkväll på stallet och sen sover alla kvar, kul för dom.... Thedde ramlar väl in här snart. Han har kört innebandy HELA DAGEN. Man ser dom knappt. Så ni som har mindre barn än mig, HÅLL I DOM SÅ LÄNGE NI KAN. Rätt vad det är så ser man dom knappt.... *saknar*!

Nu håller husbandet på att ruttna därborta i soffan, han vill ha kärringen sin bredvid sig snarkande tror jag. Annars är sig inte kvällen lik! :)) 

GOD onsdagkväll på er, GLÖM NU FÖR FASEN INTE GREYS!!


Kommentarer
Postat av: Madde K

Visst är det bra, sitter här och tittar medans jag bloggar lite..kvinnor kan du vet :)



Kram M

2010-11-03 @ 20:37:12
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback