Godkväll på er! Nu har jag precis landat i...

img_0187 (MMS)

Godkväll på er! Nu har jag precis landat i soffan efter en planeringskväll  med mina vänner Helena & Helena. Vi ska köra vårt årliga GLÖGGMINGEL. Om 3 veckor är det dags och till dess bör det vara klart med MASSA prylar till hela min kollektion! ÄLSKAR att få säga kollektion, låter ju så flashigt! Det enda sättet jag kommer nära flash. Sitter här bredvid Thedde, så skönt att han är hemma igen, Elliot sover hos en kompis. Det är ju lov, då ska det givetvis fladdras... Nu myser jag vidare!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom blir säkert jätte fina, jag gillar dina "tavlor" m.m. :)



Vad kul med glöggmingel :D

2010-11-02 @ 10:21:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback