En lite ledsen mamma här i soffan. Vinkade...

img_0207 (MMS)

En lite ledsen mamma här i soffan. Vinkade av pojkarna vid halv 4 i eftermiddags. Det har varit KAOS med packning, urväxta sommarkläder och speedade tonårsbarn som har resfeber. Mamma och pappa kom och hämtade killarna, först tog vi en gemensam fika. Självklart är jag känsligast i norra Europa och grät när jag kramade om dom och skulle säga hejdå. Thedde: "Mamma, grinar du?" Ja vad säger man? Jag blev sån när jag födde små människor som jag älskar mer än livet själv! Just i detta nu lyfter dom från Arlanda mot Teneriffa. Älskar er mina älskade ungar! Hoppas ni får en underbar vecka!!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Förstår att det just nu känns jättejobbigt :-(



MÅNGA KRAMAR

2010-11-07 @ 21:47:24
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback