Världens bästa SCHAMPOO



Här har ni ett utav världens absolut bästa schampoo och balsam. Det finns även en inpackning i samma märke och det är RUGGIGT! Denna schampoo finns för alla sorters hår, själv använder jag det som är för förstört och torrt hår.

Jag har otroligt nog inte klippt mig på över 2 år. Sist jag klippte mig var i februari 2008, precis innan jag blev gravid med Milo, efter det har jag inte ens toppat mig. Jag gör nämligen såhär när jag ska spara ut håret. När man inte klipper sig måste man TOKVÅRDA håret, det innebär att inte tvätta det för ofta samt att vara snäll mot det med riktigt bra produkter. Inpackning kör jag varje gång jag tvättar det, och tvätta får man göra max 2 ggr i veckan. Helst 1 gång i veckan om man vill att det tokväxer. Den här metoden funkar på mig, sen är vi alla olika. JAg vet dock att mitt inte växer mer av att jag toppar det ständigt.

Det är, ska jag erkänna, ganska svårt att låta bli att tvätta sitt hår, helst när man powerwalkar på morgnarna. Lösningen heter torrschampoo. Håret känns fräscht och även hårbotten. Det är ju just det torrschampoo är till för. Det finns ett från Tony & Guy som är grymt! Doftar LOVELY...påminner lite om parfymen GUCCI Rush. I med det ba så är man som ny.

Nåväl.... det här schampot och balsamet här ovan är AMAZING!! Det doftar verkligen ljuvligt och är kanonbra för håret. Mitt eget blev som nytt av det här. Ok, det kostar lite.... typ 100 spänn flaskan. Fast just nu har vi kampanj på den på KICKS ifall du vill testa. 89:- per flaska tror jag det var nu.

Nu börjar jag sakteliga få ett sug att förändra mig lite. Att fixa och trixa med håret. Jag vill göra nåt nytt. Jag har vart svarthårig (med undantag för 3 år sen då jag var platinablond) säkert dom senaste 10 åren. Så nu känner jag för att göra nåt, jag kikar mycket på folks frisyrer nu o försöker få idéer. Längden ska ju givetvis vara kvar men jag vill göra nåt med färgen... vad vet jag inte än. Har lite idéer men när det händer... ja det får vi se?! Man ska ha tid oxå!

Utbildningen idag var ganska så tuff! Förmiddagen bestod av att VD:n kom och snackade lite. Sen har jag gjort prov och suttit och lyssnat på ekonomiska termer från kl 13 - 17. PIUUUH.... men det är bra skit vi får lära oss! Tisdag och onsdag kommer vi ha utbildning från 08 - 18, det blir långa dagar minsann.

Nu soffan och HOLLYWOD FRUAR!

Puss och ha en fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: jama

Jahaja, jag som inte klippt mig sen december och tycker att det är på tok för länge. Det är ju INGENTING då ;-) Sparar oxå ut håret nämligen, o förra våren hade jag ungefär samma längd, så va jag o klippte mig o vips, mkt kortare igen..känns som man inte kommer nånstans då.



Jag TROR iaf att jag ska spara ut det. Emellanåt ser jag korta frisyrer o tycker det är så snyggt o fräscht men jag vet inte om det är "jag".Sen allt fix för att få till det... Har inte tiden tror jag.



Tack för tipset om schampot, ska helt klart kollas in. Vi har ju Kicks här i hålan :)

2010-05-19 @ 07:49:06
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har en inpackning från Aussie, den är grymt bra. har dock aldrig testat schampona.. kanske skall ta o göra det då ^^

2010-06-01 @ 17:25:40
URL: http://jiggys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback