Inspiration Cassandra Rhodin



Med ens när man fått tag på lägenhet och ska få ett nytt
boende så sätter såklart inredningssuget fart. Nu går mina
tankar i 300 och jag vill fixa och dona en massa! Den här
tapeten i hallen skulle t ex inte vara fel.

Till saken hör att jag inte ens sett lägenheten!!!! Kan ni hajja???? Jag har gett husbandet ALLT ansvar att bestämma om det här var en lägenhet för oss eller inte!? Han åkte dit i fredags på lunchen då det faktiskt var lite brådis att bestämma sig. Vi skulle få den om vi ville ha den. Husbandet ringde på morgonen, visning på lunch och vi bestämde oss genast. Dom som äger lägenheten skulle kolla med paret som anmält intresse innan oss om de ville ha den och idag fick vi veta att VI FICK DEN!! Till saken hör att detta är en lägenhet som är ÖVERFÖRJÄVLIGT stor. Det är 7 rum och kök....på 240 kv!!!!! Jag vet att det låter helt jävla sjukt men vi har faktiskt haft lite smått panik. Vi har letat och letat, ringt och ringt men inte fått tag i nån lägenhet. Att flytta hem till mamma och pappa känns uteslutet så vi hade faktiskt inget val heller. Den är inte direkt billig men vi klarar det. Dock så försvann lite utav tanken med att sälja huset. Vi skulle ju bo så MYCKET billigare nu var tanken dock så kommer vi givetvis att fortsätta leta lägenhet men nu behöver vi inte känna oss paniska! Sen följer en hel del andra fördelar med som att allt skjutsande på barnen nu faktiskt tycks vara över. Det är nära till skolor och sporthallar. Bara där spar vi nog flera tusen i månaden... på riktigt!!!

Vi får den redan på fredag. Då ska vi oxå gå igenom var vi behöver nya tapeter och eventuell ommålning. Dom kommer att bekosta allt bara vi gör det själva. KANON! Den ligger på stan väldigt nära stora killarnas pappa vilket kommer underlätta hästlängder för oss alla. Jag har ca: 30 sekunder till bussen! =) Det är sant, det är jättenära och jag ser busshållplatsen från fönstret. Där finns en stor balkong, massa häftiga stora rum och vi kommer stoltsera med byns fulaste men största badrum. Vad säger ni om 2 laxrosa handfat med ett laxrosa badkar mitt i??? :) Men jag ska nog försöka göra nåt coolt utav det oxå! =) 

Jag är så sugen på att sätta nåt utav Cassandra Rhodins skapelser som väggmålning i nåt utav de stora rummen. Kolla så mycket häftigt hon gör:





Suuuuuck.... sugen så sugen! Var får man tag på det då tro? Eller ska man ge sig på nån egen målning... ? Nää, skulle inte tro det, jag tror inte det skulle bli bra! Återkommer såklart med bilder från lägenheten så fort jag har några!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte för att jag vill ta nåt ifrån dig men byns fulaste badrum har ni INTE!!!! Det har VI!!!!

Ska bli spännande att få se hur ni kommer att bo.



Stor kram!

2010-05-10 @ 21:06:54
Postat av: Nina

Hihi.... näää, vet du att vårt kommer att slå ert med hästlängder!!! =)

2010-05-10 @ 21:12:03
Postat av: Anonym

Jaaa hennes tapeter är toksnygga - men tokdyra! En fondvägg kostar ca 11 000 kr..... så jag får nog bara drömma tyvärr.

2010-05-10 @ 21:36:29
Postat av: Anonym

host host oh fyyyyyyyyyyyyy farao. 11 000 spänn???? Ok, då gör jag nåt själv tror jag bestämt! =)

2010-05-11 @ 07:53:00
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback