VABORG 2010



Då har valborg passerat, någon eld såg vi aldrig. Däremot
fick vi umgås med gda vänner och dricka ett och annat
glas vin! :)

Om Gotland är sommarens METROPOL så är Uppsala VALBORGS METROPOL. My gooood vad med folk och vilken fest det var i hela stan igår. Tjejerna på jobbet anlände med klirrande kassar som det sen skulle inmundiga på nån filt i Ekonomikum parken. Det var helt galet, jag skulle försöka få i mig en snabb korv igår på stan mitt i jobbpasset men fick ge upp av de låååånga köerna. Vi hade folk från klockan 10 på förmiddagen som kom in lite blaskiga och ville låna toan.

Väl hemma så for vi vidare till kompis Susanne som hade anordnat utflyttningsfest, Milo fick hälsa på gudmor och gudfar. Världens bästaste gudföräldrar har han, dom är sååååå glada när han kommer och inatt sov han där för första gången. Allt hade gått jättebra oxå!

Hemma hos Susanne blev det spotify och sitta på golvet och vråla ikapp. Jag hann oxå sjunga och dansa ikapp till den här låten:




Nähä, då blir det soffläge för min del. Man orkar ju inte med en fest längre, hela dagen går åt till att vara bara seg och jättetrött. AAAHHH, så frustrerande när man vill njuta av ledighet. Men men, hellre att man festar en fredag och har sen 2 lediga dagar att se fram emot. Inte sant??

Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback