Morgonpromenaderna har STARTAT!!



Jag har just vart på min första morgonpromenad på väldigt länge. Jag hade verkligen totalt glömt
bort
hur ljuvligt det är. Solen var precis på väg upp, det är så fresch i luften så man riktigt känner
hur
mycket frisk luft man andas in i sina lungor!

Ja, nu äntligen känner jag att det jag pratade om förut blir verklighet. Det är drygt en månad försent men det har inte funnits varken ork eller tid tidigare. Nu vet jag att det handlar om en uppoffring från min sida. Det är att gå upp tidigare på morgnarna. Kan kännas förjäkligt och lite överdrivet att gå upp 45 minuter tidigare för att få promenera, men jag VET att det kommer att vara värt varenda sekund. Man blir piggare gladare och allmänt friskare av att göra det så dom där 45 minuterna varje dag kommer jag få igen flera gånger. Jag ska försöka gå varje dag i veckan, helmorgnarna får vi se hur det blir med!? NU KÖÖÖÖÖR VI!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback