Coolt till de små!





Finns det nåt så coolt som barnskor. Coola barnskor dessutom.
Typ som dom här skateskorna jag sprang på?
Jag blir alldeles varm i kroppen när jag ser att bebisar har coola
skor.

Jag sprang på en sida som heter www.skatekids.se! Oh my god vad mycket coolt det fanns där. Allt från coola skatearkepsar till burtonhoodies. Allt för våra små. Nu är skorna i största laget för Milo eftersom de flesta storlekar startar på 28. Han har 20 nu så det är väl ett litet tag kvar kan jag tro... Dock så vet jag var jag ska handla sen när han blir lite större. Finns det nåt coolare med småkillar som är helt klädda i skatearkläder?! Smälter totalt.... 

Kommentarer
Postat av: Carin

ÅÅÅ like it a lot, ska kolla jag med..;)

2010-05-11 @ 16:43:47
Postat av: nea

var gärna med och tävla på www.bloggisnea.bloggspace.se/1295588/gator/

Tack till er som deltar

PUSS

2010-05-11 @ 18:41:56
URL: http://bloggisnea.bloggspace.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback