Lite shopping och dagen!

ÄNTLIGEN kan jag nog säga att det vänt, jag mår lite bättre och känner att illamåendet är på väg bort. Det tog flera dagar så drabbas ni vet ni att det är nåt som går.

Igår fick jag vara ute och lufta mig lite.

Först var det match med grabbarna som vi vann med 10-8. Herregud, en hjärtinfarkt kändes inte långt bort. Spännande så man höll på att gå åt....jag hoppa och studsa som en tok. Vi fick oss i alla fall en välbehövlig seger för att kunna hålla oss kvar i A-serien som det heter.

Därefter åt jag en PIZZA! Eller rättare sagt så åt jag knappt en halv pizza eftersom jag inte orkade mer. Jag har ju gått ner 4 kilo nu så magen är nog inte så van vid den sortens föda. Jag har ju mått illa i flera dagar och inte kunnat äta som jag velat och borde, därav kände jag att jag skulle ge kroppen lite överdriven energi i form av pizza. Hmm... har inte ens kollat hur många propoints det är, skiter it oxå. Kan nästan tro att det är därför jag mår lite bättre nu, fick i mig ordentligt med mat.

Vi tog oxå en tur på stan.... Milo fick lite nya dagiskläder. I Milos ålder kostar ju inte vardagskläder typ på Lindex multum att handla. Allt gick på 250 spänn, det är bra pris det!

Eftermiddagen var vi ute hos mamma och pappa och fikade. Sen blev det hem för att kolla andra chansen! SUCK säger jag bara... varken Pauline eller Alcazar gick vidare. Men.... skitsamma, den som ska vinna hela skiten är Anna Bergendahl eller DARIN. Så var det med det!


Dagiskläder















Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Vilka fina kläder Milo har fått. Jag har också fattat tycke för just Lindex kläder, de har jättefina babykläder har jag märkt.



Jag har knappt sett något från melodifestivalen men den låten jag hört mest på radion är Darin, och den låten tycker jag är fin. Då hejar jag på att han vinner!!!



Kram på dig

2010-03-07 @ 10:35:03
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Lindex är riktigt bra att handla dagiskläder på! Jättefin du köpt! Ibland måste man få äta pizza, det är ju då det är som godast!



kramar

2010-03-07 @ 12:02:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback