Underbar väska från H&M!

0-480b0eb62ae85d18f4c3e10535b03b8c.png

Att bero på shoppingen då. Det hann inte bli så mycket då husbandet hade överraskat med barnvakt och middag. Detta för att fira att jag fått jobbet....

Det blev bråttom hem från kotraktskrivning och Sthlm. I rusningstrafik är inte sthlm så jättekul ska jag säga, helt inte när man är från en byhåla där 5 bilar på rad i en korsning kallas för kö och rusningstrafik.

DOCK så hann jag in på en galleria och hittade den här ljuvliga väskan. Lite dålig bild här men den är underbar och jag älskar ♥ (om man nu kan göra det) denna väskan!!! Perfekt storlek, perfekt färg, perfekt att hålla i och ha på axeln... PERFEKT!! Vill du köpa den så finns den på H&M för 199 spänn! Skanstull O-ringen heter gallerian, dom har en svarthårig tjej i kassan med skitsnygga tatueringar :)

Shoppingen fortsätter vid mer tid.....

Kommentarer
Postat av: A

Först och främst: GRATTIS till nya jobbet! Härligt!!!



Snygg väska, och snäll mamma som du fick pengar av. Det var gulligt!

2010-03-14 @ 20:37:56
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Lycka till idag!!!<3

2010-03-15 @ 11:11:06
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback