MIDSOMMAR & IKEA











Midsommar med vänner och solen formligen strålade
över oss under hela dagen och kvällen. Häääärligt.....
Milo med en favvogrej just nu, en golfbag i plast som
han ÄLSKAR att dra efter sig.

Söndag och midsommar är över för denna gång. Vilken häääärlig dag det blev. Började mulet och man tänkte att det blir som det brukar. Det kommer ju garanterat att regna förr eller senare... men NÄÄ!! Det sken upp under dagen för att vara superduper resten. TACK vädergudar, det behövde vi! God mat, gott i glasen.... lekar, snapsvisor, ungar som badade, och källardisco. Man fick liksom njuta av allt. Under lekarna blev ju jag som vanligt vinnarinstinkten själv. Som alltid.... Husbandet har fått en liten filmsnutt på hur jag frontalkrockar med en liten tjej när vi jagade boll med strutar för ansiktet. Såg jäkligt kul ut men var mindre kul i verkligheten då jag fick en bula modell stor i pannan och lilltjejen grät floder. Usch vad hemsk jag kände mig men till mitt försvar så såg jag ju faktiskt ingenting! Lite svårt att se att man smäller ihop med nån då. Hon lugnade sig sen i alla fall och om man nu ska tävla om bulstorlekar så vann min bula. Gårdagen gick i slapparens tecken. Ganska skönt. Vi hyrde 2 rullar.... tittade på en på förmiddagen. Tog oss sen i kragen och tog en promenad. Hem till Kattis o Beine för lite umgänge... hem och titta på nästa film.

Rulle 1: Edge of darkness med Mel Gibson i huvurollen. En bra film... rekommenderas.


Rulle 2: Have you heard about the Morgans? Somna.... ZZzZZzZzzzzz... ska kolla klart idag..
Idag blir det IKEA. Milobebis behöver en rullgardin till sitt rum. På riktigt.. igår kväll när jag la honom kändes det som jag la han kl 12 mitt på dagen. Solen gassade in i rummet liksom. Det är en kort period det är så men en olidlig om man ska sova med solen i ögonen. Sen blir det nog en koll på deras REA som jag precis såg på TV reklamen. Jag behöver lite stearinljus och lite krims krams som man alltid handlar på IKEA. Man åker dit för att inte handla nånting och kommer hema med nåt i en IKEA påse anyway. Min grej är värmeljus och blockljus. Vad kommer du alltid hem med från IKEA???


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback