Helgen i bilder!





Avgångsklass 5B 2010. Han är så fin min pojke!!



Milo fick den stora äran att sitta i Elliots knä i klassrummet. Och RITA
i hans papper. Han hade lila tusch över hela kroppen sen!



Klassrummet med den klassiska blomramen runt ett skrivet "Glad sommar!"



På kvällen blev det mat på Vita Elefanten. Stans bästa thaikrog! Milo-bus!



Alltså? Hur fiiin är inte min man? Den här bilden blir jag så varm av!
Min finaste finaste älskling.. ♥♥♥



Blivande 6:e klassaren. Thedde var tyvärr inte med då han var fullt
upptagen med att gå på skumparty! :))



Mamma brillorm och Elliot.

Helgen har gått i rasande fart. Mina 3 dagar ledig svischade förbi i vanlig ordning. Avslutningen gick bra och avslutades på thaikrogen vid Elliots och Theddes pappa. Vi firade med lite god mat (utan ris för min del). Thedde var på skumparty. Hahaha, vilket påhitt det är va? en utav hans vänner hade ramlat och brutit näsbenet på kvällen så jag vet inte om det är så bra det där med skum på ett dansgolv?!

Lördag då? Det blev mammaträff med tillhörande bebis lek. Milo sov den mesta tiden men vaknade på sluttampen och hann med lite lek och stoj. Därefter hemåt och laga lunch till mig och Milo. Husbandet drog tidigt på morgon på svensexa.... Ut med Milo till en väntande farfar och farmor som skulle ha Milo över natten. Själv for jag till Sthlm och hälsade på Sussi och Ullrika. Ett par kompisar jag väldigt sällan träffar. Det blev lite gott att äta (Sturehof bjöd på den godaste räksalladen jag ätit i hela mitt liv, 195 pix och sååååå jäkla gott!) Sen blev det en helt oplanerad utekväll. jättetrevligt och vi sprang på ett gäng kändisar oxå! Hahaha....



Vad sägs om trummisen i motörhead??? Mickey Dee.... hahaha...
På själva stället sprang jag på Björn Gustavsson (komikern), David Batra
var oxå där. Jag blev lite blyg så jag vågade inte fota! :(



Hann med en limousinfärd oxå! Lyxigt och väldigt onödigt då vi skulle
typ 1 km. Men jaja.... det var kul i alla fall! ;) En jättetrevlig kväll
blev det och jag är glad att jag tog mig i kragen och åkte. Man är ju
lite lätt bekväm nuförtiden...



Vi var hemma i tid dagen efter (viktigt då man inte vill att hela dagen
ska gå!) Då hade husbandet vart och hämtat Milo och så gick vi på
stan och åt glass. Milo brukar inte gilla glass men mjukglass......



DET ÄR MUMMA DET!!!

En härlig helg är till ända och vi har hunnit med massor. Idag jobbar jag halvdag då Milobebis ska till doktorn. Hans öga (som rä lite vindögt) ska kollas upp nu. Det ska droppas i pupillvidgande och sen ska ögat kotrolleras. Varför vet jag inte egentligen men jag tror att det kollas så att det är friskt. Att det inte är nåt galet I själva ögat. Husbandet har gått igenom precis samma sag som liten och hans mamma säger att för honom så växte det bort. Jag hoppas att vi kommer lika lindrigt undan. Lika bra att kolla upp allt oxå känner jag. Men jag vet att det kommer bli lite jobbigt då vitklädda läkare är bland det värsta Milo vet. Han skriker verkligen rakt ut när de närmar sig honom. Håll tummar för att det ska gå bra idag nu.... Ska hoppa in i duschen nu och väcka min lilla familj. Puss ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback