Sitter på bussen på väg hem från jobbet. K...

imag0175 (MMS)

Sitter på bussen på väg hem från jobbet. Kortdag idag..... Milos ögon fortsätter att vara inflammerade så idag fick han åka till gudmor Kattis som var ledig. Husbandet hade lite kris på jobbet så han var glad över att få jobba idag... Sitter just nu och längtar efter min balkong. Vi satt där igår kväll och käkade och tog ett glas vin. Trevligt och avkopplande...jag ÄLSKAR verkligen vår balkong. Önskar att vädret håller i sig i helgen så man kanske vågar sig av med kläderna o ch få lite sol på den här blåbleka kroppen. I byn är det kulturhelg. Brukar bli en mysig tillställning i parken med picknick o vin...NAJS! !! Känner mig lite stressad med tapetseringen hemma, nästan så det behövs en regndag för att jag ska få ro och stanna inne och få det gjort. Men jag ska inte sitta här o önska sånt skit .... Nähä, nu ska jag snart kliva av bussen och hämta Milo. Sen ska jag träffa Thedde för en mamma söner lunch på stan. Lär vara kaos med alla studenter. Suck...det var tider det när man tog studenten. Vilken underbar dag.... typ 100 år sen är det oxå!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hoppas ni får en toppenhelg vännen, och förlåt att jag varit kass på att kommentera.. lite för mkt som pågår i livet just nu..



Kramar

2010-06-04 @ 20:40:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Nina

Igen fara gumman! Livet är så ju... KRAM ♥

2010-06-05 @ 11:09:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback