Mycket att stå i!





Ge mig lite energi! Vi har massor att göra, det ska målas möbler och
tapetseras och målas överallt! Hur ska man hinna och hur ska man orka?
Stolarna ska kläs om dessutom.... pust!

Ja, jag undrar hur i helsefyr det ska finnas tid över för allt? Det är ju liksom inte klar med att bara flytta, det ska fixas och trixas innan det liksom är färdigt här. Men efter en flytt vet ni ju ungeäfr hur man känner sig? Kasta in kartongerna och så skiter vi i allt ett tag.. Men, det är ingen rast och ingen ro om man ska bli klar. Det är bara att bita tag i skiten. Jag och husbandet har väl planerat att i alla fall påbörja under veckan. Stora pojkarna landade ju här denna veckan så då blir allt förhoppningsvis lite lättare i form av lite barnvakt till Milo.

Jag längar till när vi fått upp alla tapeter, färska blommor lite här och där, nystädat, lite tända ljus och sen en riktig jäklarns HOOOLABALOOO inflyttningsfest! :)))

Kommentarer
Postat av: syster

längtar också efter inflyttningsfesten! wiiii!

2010-06-01 @ 17:37:42
Postat av: m&m

visst är det jobbigt- men ack så kul!!!

Jag älskar att göra om - måla och tapetsera.

Jag är säker på att det kommer blir kanon bra!

( ps...var kommer tapet och färg ifrån.... ;-)

Kram

Marie

2010-06-03 @ 08:26:55
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback