Min nya klocka!



Kolla min nya fina klocka?

Jag köpte armbandet för några dagar sen. Nu är det så att jag tappat bort min übersnygga TISSOT klocka, och jag är uppriktigt sagt skitledsen för det. Jag trodde den skulle komma fram nu i flytten men jag har inte sett den. :( Jag hoppas verkligen att den kommer fram förr eller senare.....

Jag kom på att jag älskar det här armbandet nu och nämnde för husbandet att man kan köpa till ett litet ur som hänger i arbandet. Igår kom han hem med det här lilla uret, ikopplat och klart. Jättefint.... :)

Nähä, nu ska jag sätta i mig resten av min frukost, gissa vad? ;)
Idag blir Milo hämtad av Thedde, nu när stora grabbarna har sommarlov ska dom hjälpa till med att hämta Milo några dagar i veckan så får han lite kortare dagar. Bra med tonårsbarn och bebisar...

Ha en fin dag hörrni!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cian

Men guuu vad snyggt..vart har du köpt det?



Pöss söt..vad bra att du styr upp en träff...hoppas bara jag inte är på Öland...Märkte du att jag bjöd in mej själv nu? ;)



2010-06-15 @ 10:15:03
Postat av: nina

Men darling....du är ju given!!!!

2010-06-15 @ 17:36:45
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jättesnygg klocka!!!



Ja, jag gör som Cian, ska bli kul me en träff;-)



Puss

2010-06-15 @ 18:58:34
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback