Sol, bad & shopping!









Ja, det är såhär vi tillbringar dessa varma dagar! Det går ingen nöd på oss alls ;) Vi njuter av värme, av sol och bad, av kylbagen fullknökad av massa godsaker, kompisar till barnen som följer med och umgänge.

Inte så synd om oss alls. Värmerekord på värmerekord slås och varje dag vaknar man upp till en ny solig dag. Det är nästan så jag undrar när jag ska kunna få upp den dära tapeten? Alltså, jag har ingen lust att stå och gnida med det såna här dagar, då flyter jag ju bort. På nåt sätt önskar jag lite att någon dag blev mulen, men eftersom det brukar betyda att värmeböljan är över så tänker jag inte hoppas på nåt sånt. Sen kommer jag att ha en låååååååååååång mörk höst att gnida tapeter.

Idag ska bli en härlig dag. Jag ska åka med min kompis Alexandra till Stockholm. Det förbereds för bröllop minsann... idag ska löshår inhandlas, smink och andra fina grejer för hennes stora dag. Jag som ska fixa hennes hår och smink följer givetvis med och väljer.

Hon skickade mess igår om att vi börjar med en lunch för att prata igenom det hela. Kanske det slinker i ett litet glas rosé på den lunchen... inte fy skam alls.

Nu njuter vi av semester!! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback