MEMO



En av favvosysselsättningarna är att leka med MEMO spelet. Det är massa
små djur på bilderna och Milo lärde sig alla igår. :)



Med det kan man leka sittande....



......liggande......



...rytande som ett lejon! Ja, det ser mer ut som en fisk men detta är
alltså ett lejon som ryter! :)





Och så mammas telefon, ungen kan ju öppna upp telefonlåset så man
måste se till att sitta i närheten. Annars kan nog både den ena och
den andra få sig ett samtal ifrån oss! :)

Ja, det fina vädret byttes ju ganska så raskt ut mot ett regnrusk. Det blev en dag hemma.... en liten sovstund med Milo på dagen vilket var oerhört skönt med tanke på den dåliga sömnen natten innan. På eftermiddagen, efter att regnet gett sig gav vi oss ut på en långpromenad. Jag trodde att det skulle vara sådär fräscht och krispigt i luften efter regnet, MY AAASSS! Det var kvavare än kvavast! Skön svettning dock när jag trampade fram med vagnen. Efter vi vart upp till husbandets jobb blev det en fika med min pappa.... och vidare ut till dom för TACO kväll. LCHF fick sota igår kväll, TACOS går inte att äta utan hårda skal. Ska man behvöa göra det kan man skita it alldeles. Idag är det fredag och husbandet jobbar sin sista dag innan har går på ytterligare 3 veckors ledighet. Själv har jag 2 kvar. Härligt.  Vi ska oxå börja packa för avfärd mot Öland och Halmstad på måndag morgon. Tror att vi åker tidigt då Milobebis är på sitt bästa humör. Vi ska ju åka en bit med husbilen så det behövs. Familjen Taikon on the road! :) Ska bli jätteskönt att komma iväg, vädret ser väl sådär ut men det skiter vi i. Husbilen blir vårt hem under nästan en vecka och där i är det jättemysigt att sitta när det regnar utanför, en hel vecka vette fan men några dagar går bra! ;)

Nu ska jag bränna på lite frukost, idag har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag ska äta? Blir det omelett, turkisk youghurt eller ska jag göra dessa underbara avocados? Äsch, tror jag spar det till imorgon.. en sån där mysig lördagsfrukost!

Puss och njut av fredag! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback