In syster och jag förra helgen..... kom på...

imag0245 (MMS)

In syster och jag förra helgen..... kom på att jag har väldigt få bilder på mig o syster. Det var återanvänd som gav mig inspirationen tillbaka att börja köra LCHF igen. Tack för det syster, tack vare det har jag gått ner 6 härliga kilon. Jag har nått ett delmål som betyder oerhört mycket för mig och för att orka fortsätta. Nu när det är semester så kommer det HELT KLART att vara tufft att hålla sig till detta helt och hållet. Jag kommer att tillåta mig själv att leva "semester" liv. Men för att kunna göra det läggs det härliga powerwalksen in igen. Imorgon bitti kör vi igen, o sen kör vi plankan morgon och kväll oxå. Om 2 veckor ska jag få in joggning oxå.... NU KÖR VI!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback