Godmorgon puppor!! Ja...nu var det flera d...

imag0248 (MMS)

Godmorgon puppor!! Ja...nu var det flera dagar sen ni hörde ifrån mig. Visst är jag duktig som klarat så många dagar utan att blotta?? ;) Liiite jobbigt har det varit då det hänt massor under dessa dagar och jag inte fått berätta om det....men överlag så har det faktiskt gått bra. Det märks att det är sommar även i den övriga bloggvärlden.... Hörrni, bilden på min klocka här ovan har jag lite art berätta om. Jag fick den av stora killarnas pappa i 30 årspresent. Eller ok, han köpte en mycket mindre klocka som jag sen bytte ut till det här herr uret som jag bara ÄLSKAR. I början av året så försvann den...jag har letat och klurat men den har varit PUTSVÄCK!! Häromdan så säger min kompis Kattis att hon hittat en skitsnygg klocka hemma, bakom sängen i gästrummet. Den har på något sätt legat gömd vid gaveln.... När jag på nyårsafton kättare Milo tog jag av mig den och där har den sen legat. Helt galet!! Såå glad att den är tillbaka!! Annars så har helgen flutit på fint. Milo har plaskat i plurret då vi varit på stranden i 2 dagar, det har vart lite ferre då stan haft både hamn OCH gatufest. Nej....nu snart jobbe!! Snart semester....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback