Toarutiner här hemma!

Godmorgon allesammans! Jaha, då var den lediga dagen över. Vi tillbringade den ute hos svärisarna. Termostaten på bilen behövde bytas eftersom vi inte fick upp värmen i vår bil. Enligt husbsndet ska man kunna sitta med kalsonger i bilen när värmen funkar OK. Det kunde inte vi... men nu efter att den är bytt så kan vi nog det.

Nu till en fråga? Hur ser det ut när ni sitter på toaletten??

Såhär ser det ut när jag gör det!



Tittar man ner från där jag sitter så ser det ut såhär....





På min högra sida på golvet sitter Thedde, han sitter och småpratar om ditten och datten. (Och i vanlig ordning så gillar man inte att vara med på bild när man pubbeunge.)




Hängande på mitt vänstra ben har vi Milo. Han blundar mitt i fotograferandet, han har inte somnat.




På golvet nedanför mina fötter sitter tjock-katten.




Det är alltså bara Husbandet och Elliot som fattas (han var inte hemma när bilderna togs)! Allt som oftast ser det ut såhär på min toalett när jag sitter där. Det är sällan man sitter i godan ro med en blank tidning och blindskiter. Sånt som jag vet att många gör på exempelvis jobbet. Jag tror att detta är ett gaska så vanligt scenario i ett hem där det finns barn. Sen styr man ju över det alldeles själv. Antingen så ser man till att toaletten blir en privat sfär och ett ställe man inte vill bli störd på, eller så gör man som jag gjort. Jag orkar inte utan låter dom som vill sitta inne hos mig på toan göra det.

Det kommer en dag när jag inte längre har små fötter tassande utanför som vill komma in, det kommer en dag när jag har en pubbeunge som tycker morsan e helt dum i huvudet om hon lämnar dörren öppen när hon går på toa (hoppas inte), det kommer en dag då inte ens katten finns längre och vill sitta med. Det är då man ska leva i nuet, njuta av att man har sina barn i närheten 24/7.

Som sagt.... det kommer inte alltid att vara så!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Sådär ser det ut hos oss också :)))

2010-01-07 @ 09:37:49
Postat av: Cian

Vi stänger om oss.Det har bara blivit så...



Pöss på dej

2010-01-07 @ 10:02:45
Postat av: Carolina

Hahaha, ungefär som hos oss ;)

2010-01-07 @ 11:56:35
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Anonym

Cian snackar omstänga om sig.. Va fan är det´? Nu har vi en vovve som ska med också.. Och kollar förolämpat på en om man råkar släppa en fis..



Pok



Mallaskiterföröppendörrbralla

2010-01-07 @ 12:26:44
Postat av: Garbo

Haha du e för rolig du :)

Hos mig brukar scenariot vara om jag går in på toa så fylls den snabbt utav först 1 stor hund sen tränger sig 3 små in (dom kan ju missa nått;) sen brukar det alltid dyka upp 1 av 3 katter oxå....

hahaha lögn i helskotta man får va ensam! ;)

2010-01-07 @ 12:38:16
Postat av: Nina

Verkar vara så att djur och småbarn beter sig liknande på toaletten! :D



Kul och höra att jag inte är ensam om att inte få sitta ifred på toan!!!



MALLA!!! Fan vad kul och se dig igen!!! springer in till din blogg nu!



KRAM ALLA

2010-01-07 @ 16:06:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback