Står och väntar på husbandet i

0-56de07dd36492eed71764549ab053c10.png

Står och väntar på husbandet i vår affär. Jag står och läser på anslagstavlan här. Hur ofta stannar man och läser såna här? Gör ni det? Jag gör typ aldrig det. Men jag finner det ganska intressant. Det handlar om en katt som flyttat in i någons bod,dom som äger boden vill bli av med katten. Det handlar om radhus längor som någon vill hyra ut. Det handlar om leksaker som säljs. Det är reklam för second hand butiker och designade väggdekorationer. Det jag undrar är om dessa får nån respons? Finns det nån som nappar? Har ni nappat nångång?


Kommentarer
Postat av: A

När Mannen bodde i Bromma (i början av vårt förhållande) så brukade jag läsa på anslagstavlan på ICA. Väldigt underhållande! :D

Nu vet jag inte ens om det finns en tavla där vi brukar handla. Ska kolla nästa gång!

Däremot vet jag att det står en skitful bänk som ser ut som en avskalad, halv trästock på ben. Såna kan man beställa. Undrar om många nappat?

2010-01-20 @ 21:30:56
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahah... ok dom har ställt dit en hel bänk alltså? Jag ska nog oxå börja slänga ett öga på dessa anslagstavlor, om inte annat så får man sig ett gott skratt åt vissa ibland.... :)

2010-01-21 @ 06:53:58
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Runelouise

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-01-11 @ 09:59:25
URL: http://runelouise.blog16.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback