Igår var han till salu!

65bb6a4ba4cbbedc5ac6a4210e812917.png 


Igår skickade jag ett mms till husbandet. Jag behövde göra en säljes annons för att inte flippa ur!

Den löd:

Säljes!
En 79 cm unge på 13 månader. Han tycker om att gnälla och att vara vaken fast han är dödstrött. Han är lite blå under ögonen för att han fått för lite sömn. Han har precis skitit sin blöja bystfull så att body och jeans färgades bruna, han har rivit sin mamma i ansiktet så där finns nu ett stort rivmärke. Han snutte går tyvärr inte att hitta så detta gnäll kommer väl att fortsätta ett tag till.

BILLIG VID SNABB AFFÄR!

Tur att jag vill behålla honom idag....

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh, han kunde ha fått flytta över gården en stund :)... även om jag absolut INTE vill ha några nya egna småkorvar, så saknar jag att få bråka lite med gnälliga bebisar :)..



Kramar

2010-01-22 @ 13:43:58
Postat av: Nina

SAKNAR??? Ojoj Ulrica, du vet inte vad du pratar om.. Milo som numera sover bara en gång per dag då viljan är starkare än sömnen är gnällig från typ 11 till det är dax att sova för natten. Så jaaa... jag kutar över med honom imorn vid halv 12 blecket! ;)



Jag förstår saknaden... jag hade den oxå, det är därför han är hos oss nu! :)



Puss

2010-01-22 @ 13:47:25
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker annonsen ändå var lite frestande- vad sägs om byte?

Jag är en arg karl därhemma som inte snickrar som jag vill- vad sägs?

Ska vi byta? ;-)



Ska kanske först kolla dagsläge- han kanske är snäll idag, eller kanske först ska kolla om jag kan byta honom mot " Arga snickarn" the real one innan du och jag byter.



Vi hörs senare!

Kraaaam

m&m

2010-01-22 @ 14:06:00
Postat av: Fru P

Hi hi sådana annonser har jag skrivit MÅNGA :-)

2010-01-22 @ 15:05:32
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har klurat på en liknande jag med MÅNGA GÅNGER!!!!

2010-01-22 @ 19:02:02
URL: http://thigger.blogg.see
Postat av: Nina

M&m: Well... vad föredrar man, en lat sur karl eller en sur bebis. Fan jag väljer bebisen, finns de nå värre än sura karlar?? ;)



Fru P: Haha... ja, jag förstår dig. Vi har ju tre var och ibland blire liksom lite mycket. Tur man har förnuftet kvar, annars skulle man väl ha hamnat på hem! :)



Åsa: Tur vi har varann! :)

2010-01-24 @ 05:10:33
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback