Let´s Dance 2009

Imorgon är det fredag och dax för en ny premiär på TV. Husbandet och jag är ena riktiga suckers för dessa fredagsnöjen, det blir god mat och det blir TV på fredagskvällarna nu framöver. LETS DANCE drar igång och som alltid kommer vi att få garva läppen av oss, bli imponerade, chockerade och kanske lite ilskna under våren.

Årets startgrupp verkar vara en väldigt blandad skara. Allt från Gudrun Schyman till Rabih är med i årets lets dance. Läste ni förresten vad Gudrunskan hade för krav. Inte stå på knäna framför männen minsann.... ZzzzZZZZzzz...DUBBELSNAAAARK!!! Alltså, hur orkar man? Är det inte tillräcklig värdigt en kvinna när hon i ett danssammanhang får ställa sig på sina knän. C´mon nu Gudrun?! Värre saker finns det väl att opponera sig emot eller?



ANYWAY.... här är dom!




Nån som redan har en favorit??

Personligen har jag lite tyck & tänk som sig bör:

* Svårt att tro att fotbollsspelaren Viktoria Svensson ska ha rytmen i kroppen!
* Stefan Sauk kommer nog bli riktigt duktig under våren om han får vara kvar.
* Willy...blir han årets nya Peppe?
* Molly årets nya Blondinbella?
* Jag tror att Agnetha kommer va duktig!

Vi får se, vi får se....fredag kl: 20.00 kör vi igång! YIHAAA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa jag älskar oxå fredags nöjen- då slipper man tänka och man kan bara sjunka ner i soffan och bli underhållen!!



Jag tycker det är för tidigt att ha en favvo- måste se ETT avsnitt sen ska jag lägga min komentar...

Men...det ska vara någon men charm och finess :-)



Vi hörs!

Kram

m&m

2010-01-07 @ 13:54:26
Postat av: Carolina

Jaaa - äntligen något vettigt att se på tv igen! :-)

2010-01-07 @ 14:40:24
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Cian

Herregud vilken dinosaurie jag är..känner igen typ 3 av de här dansarna..



Jag får glana in imorgon och se vem som blir favvis..

2010-01-07 @ 16:05:32
Postat av: Anonym

inte 2009??

2010-01-07 @ 20:12:30
Postat av: pezze

ja du.,. kommer oxå bänka mig framför tv:n o se vem so me bra o kass... har oxå svårt o se Willy kuta runt på dansgolvet... men vem vet... :O

o gudrun o alla andra politikern bordeinte få sätta sitt fot på dansgolvet...

har oxå läst om vad hennes krav e... hmmppfff.. orkarinte ens uttrycka mig vadjag tycker.... håller med dig om detta löjliga kraven...



men några av dom vetjaginte vem det e :S

får kolla lite närmareimorrn kväll.. :)



sött katt ni har.. själv har jag oxå en tjockis-katt här hemma so me mkt mammig av sig...

:)

ser uyt som milo har skaffat sig lite lockig hår där bak :)

gulligt..

ang blund framför kameran...

han har nog börjat o lära sig o inte posera framför kameran/dig nu, eller?!?!



ang. förrförra inlägg om din icke-lugn o ro toa-utan.ungarna.-kommer-o-tjatar...

det e likadan hemma.. ibland sticker jag in huvudet då morsan e på toa om det e ngt jag vill snacka om...

trots jag e snart 31 bast.. hahahaha

kommer nog inte o växa ut ur den... Lite pinsamt men äsch skitsamma...

vi har inte såå stränga regler i mitt familj :)

Postat av: Nina (Gift med ett lammkött:))

M&m: Ellerhur, just så känner jag oxå. Sitta helt lugnt och bara titta framåt på burken... :)



Caroline: Tror detta är lite typsikt småbarnsfamiljer oxå ;) hihi..



Cian: Haha, dinosaurie... nänä. Ibland kanske man faktiskt har viktigare saker att hänga med i än alla dessa B-kändisar :)



SORRY...måste ändra. Det ska stå 2010 ju för tusan! TACK!



Pezze: När jag är hemma hos mamma och pappa händer det att jag är på toa samtidigt som min mamma... det är nog därifrån det följt med! :)



Ja, Milo börjar bli lockig i håret och det är sååååååå fiiiiint! Jag har alltid önskat att nån utav mina barn skulle bli lockig.... jag har ganska mycket självfall själv nämligen. Men sen träffade jag husbandet som är JÄTTELOCKIG och då äntligen fick jag ett lockigt barn :) hihi.. fast dom olockliga duger brra dom med! :D :D

2010-01-08 @ 06:25:23
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag är inget stort fan alls av Lets dance men kollar ibland då Tina gillar programmet.



Apropå dagis Nina så har min flickvän redan skrivit lite vad jag tänkte också men förstår hur ni känner det men oftast så går det ju jättebra och barnen trivs ju fantastiskt bra på en plats där de får leka med andra barn hela dagarna och lära sig massor. Sen blir det förstås värre ifall barnen är ledsen vid varje lämning eller så vilket vi har varit helt förskonade ifrån. Håller tummarna för Milo att allt går bra!

2010-01-08 @ 11:51:35
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nina

Mattias: Jag tror att Milo kommer stortrivas när han väl kommer in i det... han behöver den typen av stimulans och har älskat öppna förskolan hela tiden!



Ni lär få se hur jag känner här på bloggen när det är dax!! :)

2010-01-08 @ 14:43:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback