PICS från helg och annat!

Shit vilken dålig uppdatering det blev igår. Jag hade ju för tusan gubbar fullt upp vilket är härligt ibland. Nu lite bilder från de gågna dagarna som jag lovat.


Började med lite fika hos våra vänner Åsa och Micke. Deras Meja och Milo hade bilrejs....najs och få ses, längesen och föroppningsvis får vi till lite mera dejt´s nu.



Lördagkvällen blev en väldans lugn historia i soffan då Milo valde att slagga för natten redan klockan 4, vi fick upp honom och lyckades med nöd och näppe hålla honom vaken i 2 timmar.

Söndag dag hände någonting stort, vi fick ÄNTLIGEN åka och titta på Elliot när han hopptävlade. Han har inte velat det tidigare utan sagt att han blir så nervös.... nu kände han sig redo! Så nu fladdra vi dit i panik då han ringde och sa att nu hoppar dom som hoppar 70, skynda er, nästa är 60! Vi springer in i ridhuset och hör att nästa hoppare är EILERT JONSSON, va??? Vem fan e EILERT? Jag tror att Elliot kanske skrivit lite otydligt eller så var kommentatorn blind. Aja, off he go! Milo blir helt ASFASCHINERAD av hästarna och skriiiiiker ut sin glädje, det är några bredvid oss som blänger lite snett men vafan gör man? Jag får försöka underhålla honom med annat för att han ska hålla nere sin ljudnivå och med andra handen knäpper jag korten. Suddigast i stan och helt utan tajming,  men jag är ändå glad att det blev nåt.

Vår lilla stolthet Elliot flyyyger fram över hindren, FELFRITT!




Söndagkväll sen då. Jo då for vi iväg till husbandets bror med familj. Blev bjudna på värsta bästa najsa söndagsmiddagen i from av fläskfilé, klyftpotatis och beasås i påse. Ja alltså den här man blandar själv. Jag hade glömt hur jäkla gott det var med påsbea!! Shit... Sen blev det fika med bulle och hela baletten. Inte så skitbra bantning i söndagskväll, men det är så jag kör nu! Jag förbjuder mig inte helt för då ruttnar jag ur direkt, sen hade jag kört min träning på morgonen så då kändes det faktiskt helt OK! Skitgott var det och jättetrevligt, det är det alltid när vi är där ute!

Vår härliga kaos med familjen Hermansen/Hermansen




Igår då... då hann jag med att söka ytterligare ett jobb, jag gjorde lite lunch åt mig och husbandet sen for jag och Milo hem till Sandra och Agnes. Härligt och få träffas igen då det var så längesen! Agnes och Milo leker nu, det gjorde dom inte för bara några månader sen. Då låg dom och mest glodde på varandra och undrade vem det var som hade storlek som en själv. Det är häftigt med utvecklingen, och fort går det!

Agnes och Milo in action!





Det var det, nu väntar en smärre chock för de stora barnen då skolan börjar idag. Jag ska slita upp dom nu, fixa frukost och få iväg dom till skolan. Milobebis somnade om efter att första gången velat vakna för morgon klockan 4!!!! Idag får vi se när jag får in träningen då jag har fullt upp nu på morgonen, jag får trycka in det sen...kanske när Milobebis sover för jag MÅSTE få det gjort! 3 kilo ner nu på lite mer än en vecka! BRA!!!

Kommentarer
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-22 @ 13:56:25
URL: http://www.thermapower.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback