Återblick på andra halvan av 2009

JULI:

* Milo tar sitt första dopp i poolen.
* Vi gör ett besök på Gröna Lund, jag vågar åka kvasten.... en bedrift är en underdrift!
* Husbandet gör en hyllningstatuering till mina barn, ett T och ett E pryder en av hans blommor.
* Jag gör min andra tatuering själv, en lilja.
* Vi åker på husbils-semester med hela familjen. En upplevelse och otroligt härligt. Leksands sommarland och Sunne vattenland får sig ett besök av oss.






AUGUSTI:

* Husbandet åker till Tyskland och spelar på en stor festival.
* Jag framställer växabrädan för första gången.
* Sommarens sista dopp, vi åker till Koffsan och grillar medan ungarna badar och fryser.
* MADONNA i Göteborg. Jag och husbandet åker på en weekend till Götet och har det kanon.






SEPTEMBER:

* Jag och min kompis Maria åker på Ladies Night i Globen, så jäkla bra!!!
* Jag börjar sälja mina tavlor på FRÖKEN RÖD.
* Vi byter om helt och hållet vad gäller rum här hemma. Thedde får vårt sovrum, vi hans och Milo får ett eget rum.
* Vi åker på cup till Uppsala. Går sådär....
* Sverige kvalar till VM och det vet vi ju hur det gick?! :(
* Jag börjar använda Revitalash som ska förlänga mina fransar vilket den gör! WOW!
* Jag börjar sy frenetiskt, Milo får en fleecejacka, ett sittunderlag till vagnen och ny skötväska.
* Vi besöker busborgen i västerås för första gången! HÖJDARE!




OKTOBER:

* Hösten landar hos oss ordentligt.
* Vi firar en massa i oktober här i familjen, husbandet 8:e oktober, Elliot den 25:e oktober och så firade vi lilla Meja som blev 1 år oxå!
*Vi hade återträff med profylaxgruppen igen. Barnen hade vuxit en herrans massa och vi hade en supermysig eftermiddag på busborgen.





NOVEMBER:

* 30 årsfest hos min vän Helena.
* Årets ROCKFEST gick av stapeln då min vän Kimmo fyllde 40 år!
* Jag kokade mitt första gäng knäck! Såå gott!!!
* Vi besökte Globen för att titta på PINK. Det var fullkomligen magiskt, det var helt galet bra.





DECEMBER:

* Vår lilla Milo hade sin allra första födelsedag, 2 kalas bjöd vi på och fick en herrans massa fina presenter.
* En härlig månad då jag älskar julen. Äntligen fick jag smacka upp allt mitt julpynt och äntligen var den härliga julaftonen här och gjorde alla barn och mig glada!
* Mamma hann vi oxå med att fira.
* Nyårsafton hos Kattis och Beine blev oxå det en succé!








Nu blickar vi framåt och ser vad 2010 har att bjuda på! Jag hoppas att det blir ett fint år fyllt av härliga händelser!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Wow - vilket underbart år ni haft, hoppas 2010 blir minst lika bra! kramar

2010-01-05 @ 12:20:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Nina

Det har vart ett bra år måste jag säga!! :) KRAM

2010-01-05 @ 13:27:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga bilder,kul att se din sammanställning utav året,ni har hunnit med en hel del :)



Kram garbo

2010-01-05 @ 14:49:30
Postat av: Alexandra

Det här är ju jättekul, att blicka tillbaka på det härliga år ni haft!

Önskar jag vore lika duktig som du och fotade en massa...



Men du, hua va fort ett år går...minns många av bilderna från dina tidigare blogginlägg, känns som man läste om det igår och så visar det sig att det är flera månader sen. Ångest-tidsångest!!!



KRAAAAAAM

2010-01-06 @ 00:45:49
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: nina

ja ellerhur...det har gått så galet fort. Fattar inte själv... Man blir bara yngre och yngre. Hihi...

2010-01-06 @ 14:59:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback